img
img
Dr. Öğr. Üyesi İrem Ayan DANACILAR

Dr. Öğr. Üyesi İrem Ayan DANACILAR

  • Sanat ve Tasarım Fakültesi
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü
  • -

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
19
Atıf
4
h-index
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Reklamcılık ve Tanıtım (Dr), 2017, 2021
Yüksek Lisans, Türkiye, Beykent Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İnsan Kaynakları ve Örgütsel Değişim (Yl) (Tezli), 2014, 2016
Lisans, Türkiye, Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü, 2012, 2014
Araştırma Alanları
Reklam ve Tüketim Kültürü, Reklam Çözümlemesi, Dijital Reklamcılık
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Reklamcılık ve Tanıtım (Dr), 2017, 2021
Yüksek Lisans, Türkiye, Beykent Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İnsan Kaynakları ve Örgütsel Değişim (Yl) (Tezli), 2014, 2016
Lisans, Türkiye, Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü, 2012, 2014
Kayıt Yok
İngilizce, YÖKDİL, 81, 22 Eylül 2, 2018
Seminer, Harvering College- Beykoz Vocational School of Logistic Erasmus LLP Joint Seminar Attendance, Beykoz Üniversitesi, 22-02-2011, 22-02-2011
Seminer, Galatasaray Üniversitesi, Galatasaray Üniversitesi, 23-12-2012, 23-12-2012
Sertifika, Sosyal Medya Eğitimi, Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi, 06-12-2012, 06-12-2012
Sertifika, Marmara Medya Merkezi, Marmara Üniversitesi, 13-09-2013, 06-06-2014
Çalıştay, ARVAK Açıkhava Reklamcıları Vakfı, Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi, 07-03-2013, 07-03-2013
Seminer, Yeni Medya Düzeninde Kişi ve Kurumların Markalaşma Serüvenleri ve Başarı Trendleri, Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi, 06-03-2013, 06-03-2013
Sertifika, 19th International Communication Symposium in the Millenium, Anadolu University, Faculty of Communication Sciences, 12-10-2022, 14-10-2022
Sertifika, 10th International Communication in the New World, Şanlıurfa/Türkiye Online-Çevrimiçi, 17-03-2023, 18-03-2023
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Reklamcılık Reklam ve Tüketim Kültürü
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Reklamcılık Reklam Çözümlemesi
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Reklamcılık Dijital Reklamcılık
2022-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Beykoz Üniversitesi, Sanat ve Tasarım Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, Türkiye
2018-2022, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Beykoz Üniversitesi, Sanat ve Tasarım Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, Türkiye
Kayıt Yok
2023-2024, Kişilerarası İletişim, Lisans
2023-2024, Sosyal Medya Yönetimi, Lisans
2023-2024, Örgütsel Değişim, Yüksek Lisans
2023-2024, Dijital Reklamcılık, Ön Lisans
2023-2024, İletişim, Ön Lisans
2023-2024, Tüketici Davranışları, Lisans
2023-2024, Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık, Lisans
2023-2024, İletişim ve Kültür Endüstrisi, Ön Lisans
2023-2024, İletişim, Lisans
2023-2024, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Lisans
2023-2024, İletişim Kuramları, Lisans
2023-2024, İletişim ve Medya Kuramları, Yüksek Lisans
2022-2023, Dijital Reklamcılık, Ön Lisans
2022-2023, Sunum Teknikleri ve Tasarımı, Lisans
2022-2023, Kişilerarası İletişim, Lisans
2022-2023, İletişim ve Kültür Endüstrisi, Lisans
2022-2023, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Lisans
2022-2023, Tüketici Davranışları, Lisans
2022-2023, İletişim Kuramları, Lisans
2022-2023, Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık, Lisans
2022-2023, İletişim, Lisans
2021-2022, İletişim, Ön Lisans
2021-2022, Sosyal Medya Yönetimi, Lisans
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Danacılar, İ.A. (2024) "DİJİTAL DÖNÜŞÜM BAĞLAMINDA KUANTUM BİLGİSAYARLAR", 2. DİSİPLİNLERARASI SANAT,TASARIM VE BEŞERİ BİLİMLER ULUSLARARASI KONGRESİ , (pp. 28-29), İstanbul, Türkiye, (Ağustos 2024) 
Danacılar, İ.A. (2024) "REKLAMDA DİJİTAL DÖNÜŞÜM BAĞLAMINDA CGI TEKNOLOJİLERİ: SEPHORA ÖRNEĞİ", 2. DİSİPLİNLERARASI SANAT, TASARIM VE BEŞERİ BİLİMLER ULUSLARASI SEMPOZYUMU , (pp. 60-61), (Ağustos 2024) 
Danacılar, İ.A. (2024) "SEMIOTIC ANALYSIS IN THE CONTEXT OF WOMEN'S STUDIES IN ADVERTISING DURING THE REPUBLIC PERIOD", 10TH INTERNATIONAL NEW YORK ACADEMIC RESEARCH CONGRESS ON SOCIAL, HUMANITIES, ADMINISTRATIVE, AND EDUCATIONAL SCIENCES PROCEEDINGS BOOK , (pp. 411), Newyork, Amerika Birleşik Devletleri, (Temmuz 2024) 
Bozkurt, S., Danacılar, İ.A. (2023) "Cumhuriyet’in Kuruluş Yıllarında Afişlerde Kadın İmgesinin Konumlandırılması ve Göstergebilimsel Analizi", International Symposium on the Centenary of The Turkish Republic Women of the Republic/ The Public of Women , (pp. 621-622), İstanbul, Türkiye, (Ekim 2023) 
Danacılar, İ.A., Vural, Ş.Y. (2023) "GLÜTENSİZ BESLENMENİN YÜKSELİŞİ: TÜKETİM KÜLTÜRÜ VE GASTRONOMİ TRENDLERİNDEKİ DÖNÜŞÜM", 7th International Gastronomy Tourism Studies Congress 2023 , Kastamonu, Türkiye, (Ekim 2023) 
Olgun, M.K., Danacılar, İ.A. (2023) "YAPAY ZEKÂYLA ARTTIRILMIŞ GERÇEKLİĞİN MARKA ALGISI VE TASARIMI ÜZERİNE ETKİSİ", ÜSKÜDAR UNIVERSITY FACULTY of COMMUNICATION 10th International Communication Days Digital Capitalism and Communication Symposium , İstanbul, Türkiye, (Ekim 2023) 
Meral, P.S., Danacılar, İ.A. (2023) "Reklamda Kadın Bedeninin Sınırsızlığı Üzerine Bir Analiz", 1. Disiplinlerarası Sanat, Tasarım ve Sosyal Bilimler Uluslararası Sempozyumu , İstanbul, Türkiye, (Ağustos 2023) 
Uğursoy, A.S., Danacılar, İ.A. (2023) "A STUDY ON NEW MEDIA UTILIZE TENDENCIES OF INSTITUTIONS IN CRISIS TIMES BETWEEN 2016-2023", 10th International "Communication in The New World" Congress held on March17-18, 2023 / Şanlıurfa, Türkiye , (pp. 81), Şanlıurfa, Türkiye, (Mart 2023) 
Başoğlu, A.B.Z., Danacılar, İ.A. (2022) "AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMA (WORD OF MOUTH MARKETİNG) BAĞLAMINDA MOVE-TO-EARN UYGULAMALARI ÜZERİNE BİR ANALİZ", 19th International Symposium Communication in the Millenium CIMM 2022 , (pp. 161), Eskişehir, Türkiye, (Aralık 2022) 
Kayıt Yok
Danacılar, İ.A. (2024) "Digital Transformation of Art and Design: Innovative Forms of Expression in Advertising", Kitap: Impact of Contemporary Technology on Art and Design, Hershey/Amerika Birleşik Devletleri : IGI GLOBAL, Bölüm Sayfaları: 105 / 134, ISBN: 9798369343180 
Meral, P.S., Danacılar, İ.A. (2024) "UZAMSAL BİLGİ İŞLEM ÇAĞINDA SANAL MEKÂNDA İLETİŞİM KURMAK: APPLE VISION PRO ÖRNEĞİ", Kitap: MEKÂN VE İLETİŞİM, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi, Bölüm Sayfaları: 31 / 62, ISBN: 978-625-392-009-8 
Danacılar, İ.A., Vural, Ş.Y. (2024) "Glütensiz Beslenmenin Yükselişi: Tüketim Kültürü ve Gastronomi Trendlerindeki Dönüşüm", Kitap: Sofradaki Bilim ve Lezzetteki Sanat: Gastronomiye Kapsamlı Bir Bakış, Ankara/Türkiye : Detay Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 1149 / 1158, ISBN: 978-605-254-809-7 
Danacılar, İ.A. (2024) "Semiotics of Consumer Culture in Michael Haneke's Films", Kitap: Studies on Cinematography and Narrative in Film: Sequels, Serials, and Trilogies, Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global, Bölüm Sayfaları: 141 / 159, ISBN: 9798369319581 
Danacılar, İ.A. (2024) "Gıda Markalarının İletişim Faaliyetlerinin Tüketicilerin Yiyecek Seçimlerindeki Etkisi", Kitap: Yemek ve İçmenin İletişimi, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi, Bölüm Sayfaları: 427 / 454, ISBN: 9786253920692 
Tezer, G., Danacılar, İ.A. (2023) "SIRADAN OLMAYAN BİR HAVAALANI: SİNGAPUR CHANGI JEWEL (Tüm Havaalanı Markalarının Çoğulluğundan Sıyrılıp Tekilliğe Ulaşan)", Kitap: Marka ve Göstergebilim, İstanbul/Türkiye : Es Yayınları, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978- 605-5664-59-6 
Kayıt Yok
(Uluslararası - Kitap) MEKÂN VE İLETİŞİM, 2024, Editör
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Beykoz Üniversitesi
2023 - 2024 2
Beykoz Üniversitesi
2021 - 2023 2
Şafak Yüksel Vural
Beykoz Üniversitesi
2023 - 2024 2
Beykoz Üniversitesi
2023 1
-
2023 1
Beykoz Üniversitesi
2022 1
Ayda Uzunçarşılı Soydaş
-
2022 1
Güray Tezer
-
2023 1
Nüket Güz
-
2021 1
2025 için Puan Bazlı Sıralamalar
Sıra (Araştırma Alanı İçinde)
329.
78285 araştırmacı içinde
Sıra (Temel Alan İçinde)
278.
33733 araştırmacı içinde
Sıra (Bilim Alanı İçinde)
20.
193 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78285
YÖKSİS Temel Alan Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı 33733
YÖKSİS Bilim Alanı Reklamcılık 193
Anahtar Kelimeler Reklam ve Tüketim Kültürü, Reklam Çözümlemesi, Dijital Reklamcılık
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025
Ağırlıklı Puan 0 0 0 0 0 0 20 20 90 215 20
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) - - - - - - 603 . 619 . 515 . 338 . 329 .
Sıra (Temel Alan İçinde) - - - - - - 507 . 535 . 443 . 246 . 278 .
Sıra (Bilim Alanı İçinde) - - - - - - 56 . 46 . 36 . 5 . 20 .
Sıra (Anahtar Kelime (1)) - - - - - - 14 . 11 . 8 . 2 . 3 .
Sıra (Anahtar Kelime (2)) - - - - - - 24 . 22 . 17 . 2 . 11 .
Sıra (Anahtar Kelime (3)) - - - - - - 36 . 30 . 23 . 2 . 11 .
Toplam Yayın 0 0 0 0 0 0 1 2 7 8 1
Toplam Makale 0 0 0 0 0 0 1 1 1 0 1
Toplam Kitap 0 0 0 0 0 0 0 0 1 5 0
Toplam Bildiri 0 0 0 0 0 0 0 1 5 3 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Makale (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 1 1 1 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 1 5 0
Bildiri (Uluslararası) 0 0 0 0 0 0 0 1 5 3 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri