img
img
THE EFFECTS OF GENDER REPRESENTATION IN ADVERTISING ON CONSUMER BEHAVIOR AND SOCIAL NORMS: A SEMIOTIC ANALYSIS  
Yazarlar (1)
Dr. Öğr. Üyesi İrem Ayan DANACILAR Dr. Öğr. Üyesi İrem Ayan DANACILAR
Beykoz Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Uluslararası alan indekslerindeki dergilerde yayınlanan tam makale
Dergi Adı JOURNAL NEW ERA INTERNATIONAL JOURNAL OF INTERDISCIPLINARYSOCIAL RESEARCH
Dergi ISSN 2757-5608
Dergi Tarandığı Indeksler ESJI
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 02-2025
Cilt No 10
Sayı 27
Sayfalar 89 / 108
Makale Linki https://newerajournal.com/index.php/newera/article/view/342
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş