img
img
Semiotics of Consumer Culture in Michael Haneke's Films (Studies on Cinematography and Narrative in Film: Sequels, Serials, and Trilogies)  
Yazarlar (1)
Dr. Öğr. Üyesi İrem Ayan DANACILAR Dr. Öğr. Üyesi İrem Ayan DANACILAR
Beykoz Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Kitap Adı Studies on Cinematography and Narrative in Film: Sequels, Serials, and Trilogies
Bölüm(ler) Semiotics of Consumer Culture in Michael Haneke's Films
Kitap Türü Kitap Bölümü
Kitap Alt Türü Alanında uluslararası yayınlanan kitap bölümü
Kitap Niteliği Diğer uluslararası bilimsel kitap
Kitap Dili İngilizce
Basım Tarihi 01-2024
ISBN 9798369319581
Basıldığı Ülke Amerika Birleşik Devletleri
Basıldığı Şehir
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş