img
img
Gıda Markalarının İletişim Faaliyetlerinin Tüketicilerin Yiyecek Seçimlerindeki Etkisi (Yemek ve İçmenin İletişimi)  
Yazarlar (1)
Dr. Öğr. Üyesi İrem Ayan DANACILAR Dr. Öğr. Üyesi İrem Ayan DANACILAR
Beykoz Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Kitap Adı Yemek ve İçmenin İletişimi
Bölüm(ler) Gıda Markalarının İletişim Faaliyetlerinin Tüketicilerin Yiyecek Seçimlerindeki Etkisi
Kitap Türü Kitap Bölümü
Kitap Alt Türü Alanında uluslararası yayınlanan kitap bölümü
Kitap Niteliği Diğer uluslararası bilimsel kitap
Kitap Dili Türkçe
Basım Tarihi 01-2024
ISBN 9786253920692
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir İstanbul
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş