Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Yardım
UNIS Giriş (Video)
Özgeçmiş Yönetimi (Video)
Web Analiz Modülü (Video)
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 852 kayıt
Person-Supervisor Fit and Organizational Identification: The Mediating Role of Organizational DNA
0 0
Kurum Bilgileri
İşletme ve Yönetim Bilimleri Fakültesi
İşletme Bölümü
-
Özgeçmiş Sayfası
2024
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
İşletme Araştırmaları Dergisi
Social Contact, Academic Satisfaction, COVID-19 Knowledge, and Subjective Well-being Among Students at Turkish Universities: a Nine-University Sample
0 0
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Fakültesi
Psikoloji Bölümü
-
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Applied Research in Quality of Life
The integration of the child-centered play therapy and parent consultation: a case study with a preschool-aged child
0 0
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Fakültesi
Psikoloji Bölümü
-
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
PERSON-CENTERED AND EXPERIENTIAL PSYCHOTHERAPIES
Türkiye’de cinsel istismar mağduru çocuklarla adli görüşme: Görüşmecinin öznel deneyimi
0 0
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Fakültesi
Psikoloji Bölümü
-
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Klinik Psikoloji
Children with learning disorders discourse with their mothers: The role of maternal affectivity and psychopathology symptoms
0 0
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Fakültesi
Psikoloji Bölümü
-
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Current Psychology
Turkish University Students Social Support, Daily Activities, Self-Supportive and Health Risk Behaviors During COVID-19 Pandemic
0 0
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Fakültesi
Psikoloji Bölümü
-
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Polish Academy of Sciences Chancellery
The Importance of Comprehensive Clinical Evaluation of a specific Learning Disability
0 0
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Fakültesi
Psikoloji Bölümü
-
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Turkish Psychology
School-based psychosocial and educational interventions for children and adolescents after the 1999 Marmara earthquakes in Turkey: A review on lessons learned
0 0
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Fakültesi
Psikoloji Bölümü
-
Özgeçmiş Sayfası
2024
Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri)
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
EVALUATION AND PROGRAM PLANNING
The intolerance of uncertainty scale for children: Reliability, validity and adaptation study
0 0
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Fakültesi
Psikoloji Bölümü
-
Özgeçmiş Sayfası
2024
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
KLINIK PSIKIYATRI DERGISI-TURKISH JOURNAL OF CLINICAL PSYCHIATRY
Özgül Öğrenme Bozukluğunun Nöropsikolojik Değerlendirmesinde Dikkat, Bellek ve Yürütücü İşlevlerin Rolü
0 0
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Fakültesi
Psikoloji Bölümü
-
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Nesne Dergisi
Genç Yetişkinlerde Çocukluk Çağı Ruhsal Travma Ölçeğinin İncelenmesi: Doğrulayıcı Faktör Analizine İlişkin İlk Bulgular.
0 0
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Fakültesi
Psikoloji Bölümü
-
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Türk Psikoloji Yazıları
COVID-19 Küresel Salgını ve İlgili Tedbirlerin Çocuklar, Gençler ve Ebeveynler Üzerindeki Psikolojik Etkilerine Dair Çalışmaların Gözden Geçirilmesi
0 0
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Fakültesi
Psikoloji Bölümü
-
Özgeçmiş Sayfası
2023
Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri)
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Turk Psikiyatri Dergisi
The Importance of Comprehensive Clinical Evaluation of Specific Learning Disability
0 0
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Fakültesi
Psikoloji Bölümü
-
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
TURK PSIKOLOJI DERGISI
Causes of intimate partner homicide: Gender differences in empathy, psychopathy, and perceived social support
0 0
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Fakültesi
Psikoloji Bölümü
-
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Dusunen Adam J Psychiatr Neurol Sci
Adli Psikoloji
0 0
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Fakültesi
Psikoloji Bölümü
-
Özgeçmiş Sayfası
2023
Kitap Bölümü
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Nobel Akademik Yayıncılık
Intervention in Neurodevelopmental Disorders with an Interdisciplinary Perspective Case Report (SB). 34th National Special Education Congress. Ankara. 23-26 October 2024.
0 0
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Fakültesi
Psikoloji Bölümü
-
Özgeçmiş Sayfası
2024
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
34th National Special Education Congress. Ankara.
Gülümser Academy Family-Centered Holistic Monitoring Model and Interdisciplinary Approach to Three Cases (SB).
0 0
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Fakültesi
Psikoloji Bölümü
-
Özgeçmiş Sayfası
2024
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
34th National Special Education Congress. 23-26 October 2024.
A Study on the Reliability of Gesell Development Figures in 6-13 Year Old Children.
0 0
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Fakültesi
Psikoloji Bölümü
-
Özgeçmiş Sayfası
2023
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
1st International Congress on Learning Disabilities in Mathematics (ICMLD). Online [Oral Presentation].
Effectiveness of Art-Based Post Traumatic Intervention Program (135OR-01 DEC).
0 0
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Fakültesi
Psikoloji Bölümü
-
Özgeçmiş Sayfası
2023
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
5th International Developmental Paediatrics Association (IDPA) Congress.
Gesell Gelişim Figürleri’nin 6-13 Yaş Çocuklarında Güvenirliğine Yönelik Bir İnceleme.
0 0
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Fakültesi
Psikoloji Bölümü
-
Özgeçmiş Sayfası
2023
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
1. Uluslararası Matematik Öğrenme Güçlüğü Kongresi (ICMLD)
«
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
»