img
img
Toplam 852 kayıt

Satış Elemanlarının Etik İçeriği Olan Bir Durumu Algılama Düzeylerine Etki Eden Kurumsal Faktörler: Dayanıklı Tüketim Malları Sektöründe Bir Araştırma

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Beykoz Akademi Dergisi

Fijital Müşteri Deneyimi: Bankacılık Sektöründe Bir İnceleme

0 0
2024 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Artvin Çoruh Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi

GIDA PERAKENDECİLİĞİNDE FİJİTAL PAZARLAMA UYGULAMALARI KULLANIM İSTEĞİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA: AMAZON GO ÖRNEĞİ

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Beykoz Akademi Dergisi

Utilizing Cybersecurity to Foster Business Innovation and Resiliency

0 0
2025 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IGI Global Scientific Publishing

Etik Pazarlama Dijital Çağın Getirdikleri

0 0
2020 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gazi Yayınevi

Uygulama ve Teoride Pazarlama Tartışmaları

0 0
2023 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
YAZ Yayınları

Dijital Çağ ve Yeni Nesil İşletmecilik

0 0
2022 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Nobel Akademik Yayıncılık

Meslek Yüksekokulları için Lojistik

0 0
2014 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Beykoz Lojistik Meslek Yüksekokulu Yayınları

Çevrimiçi Alışverişte Müşteri Deneyimi. Akıllı Asistan Hoparlörler Tüketici Yorumları Üzerine Bir İçerik Analizi

0 0
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
27. Pazarlama KOngresi

Z Jenerasyonunun İkinci El Giyim Eşyalarını Çevrimiçi Uygulamalar Aracılığı ile Satın Alma Niyetlerine Etki Eden Faktörlerin İncelenmesi

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference of of Society 5.0

YAPI ÜRÜNLERİ SEKTÖRÜNDE FİJİTAL MÜŞTERİ DENEYİMİ ÜZERİNE BIR DEĞERLENDIRME

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
14.International Congress on Current Debates in Social Sciences

DİJİTAL İÇERİK PAZARLAMASINDA MİZAHIN KULLANILMASI: Z KUŞAĞININ SOSYAL MEDYADA MİM PAZARLAMASINA İLİŞKİN ALGILARININ ARAŞTIRILMASINA YÖNELİK BİR ÇALIŞMA

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
9. Uluslararası Ekonomi Yönetimi ve Pazar Araştırmaları Kongresi

SOSYAL MEDYANIN SATINALMA NİYETİNE ETKİSİNDE TÜKETİCİ GÜVENİNİN ROLÜ

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EGE 10th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES

Z KUŞAĞININ WEBROOMİNG DAVRANIŞLARINA ETKİ EDEN FAKTÖRLER: LÜKS TÜKETİM ÜRÜNLERİ KAPSAMINDA BİR ARAŞTIRMA

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EGE 10th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES

Yemek ve İçmenin İletişimi

0 0
2024 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Efe Akademi

METAVERSE OYUNLARINDA AVATAR TASARIMI: BLOCKCHAİN TEKNOLOJİSİNİN ROLÜ

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1.Disiplinlerarası Sanat, Tasarım ve Sosyal Bilimler Uluslararası Sempozyumu

Ritüelden Algoritmaya Dijital Oyunlarda İnanç ve Belleğin Temsili

0 0
2025 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5. Uluslararası Medya ve Toplum Sempozyumu

Post-Hümanist Ekolojiler ve Teknolojik Hafıza: Dijital Oyunlarda Doğanın Yeniden İnşası

0 0
2025 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3. Disiplinlerarası Sanat, Tasarım ve Sosyal Bilimler Uluslararası Sempozyumu

Dijital Oyunlar, Sanal Gerçeklik Ve Gastronomi: Cooking Simulator VR Hakkında Bir Araştırma

0 0
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
"Sınır/sız: Dijital Çağdan Sonra" 2. Disiplinlerarası Sanat, Tasarım ve Sosyal Bilimler Uluslararası Sempozyumu

Tiran'ı Oynamak: Hiero'nun Gözünden Dijital Oyunlara Kısa Bir Bakış

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
YENİ MEDYA ÇALIŞMALARI VI. ULUSAL KONGRE “Mukavemet”