img
img
Kozmetik Sektöründe Sosyal Medya Pazarlaması, Elektronik Kulaktan Kulağa Pazarlama ve Influencer Pazarlamasının Tüketici Satınalma Niyetine Etkisi (Uygulama ve Teoride Pazarlama Tartışmaları)  
Yazarlar (1)
Dr. Öğr. Üyesi Aslıhan Bekaroğlu ÖZATAR Dr. Öğr. Üyesi Aslıhan Bekaroğlu ÖZATAR
Beykoz Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Kitap Adı Uygulama ve Teoride Pazarlama Tartışmaları
Bölüm(ler) Kozmetik Sektöründe Sosyal Medya Pazarlaması, Elektronik Kulaktan Kulağa Pazarlama ve Influencer Pazarlamasının Tüketici Satınalma Niyetine Etkisi
Kitap Türü Kitap Bölümü
Kitap Alt Türü Alanında ulusal yayınlanan kitap bölümü
Kitap Niteliği Alanında tanınmış ulusal bir yayınevince basılan bilimsel kitap
Kitap Dili Türkçe
Basım Tarihi 01-2023
ISBN 78-625-6524-75-0
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir Afyon
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş