img
img
Dr. Öğr. Üyesi Serap BOZKURT

Dr. Öğr. Üyesi Serap BOZKURT

  • Sanat ve Tasarım Fakültesi
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü
  • -

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
29
Atıf
6
h-index
1
Proje
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Maltepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık (Dr), 2017, 2021
Yüksek Lisans, Türkiye, İstanbul Kültür Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Sanatları (Yl) (Tezli), 2006, 2009
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, 2001, 2005
Ön Lisans, Türkiye, Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, İktisadi ve İdari Programlar Bölümü, 1992, 1996
Araştırma Alanları
Pazarlama İletişimi, Reklam, Sosyal Pazarlama ve Sürdürülebilirlik
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Maltepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık (Dr), 2017, 2021
Yüksek Lisans, Türkiye, İstanbul Kültür Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Sanatları (Yl) (Tezli), 2006, 2009
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, 2001, 2005
Ön Lisans, Türkiye, Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, İktisadi ve İdari Programlar Bölümü, 1992, 1996
Kayıt Yok
İngilizce, YÖKDİL, 58, 2019
Kayıt Yok
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Pazarlama İletişimi
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Reklam
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Sosyal Pazarlama ve Sürdürülebilirlik
2021-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Beykoz Üniversitesi, Sanat ve Tasarım Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, Türkiye
2019-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Beykoz Üniversitesi, Göstergebilim Uygulama ve Araştırma Merkezi, Türkiye
2017-2021, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Beykoz Lojistik Meslek Yüksekokulu, Beykoz Lojistik Meslek Yüksekokulu, Ulaştırma Hizmetleri Bölümü, Türkiye
2017-2021, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Beykoz Üniversitesi, Meslek Yüksekokulu, Görsel-İşitsel Teknikler ve Medya Yapımcılığı Bölümü, Türkiye
2020-2021, Bölüm Başkanı, Beykoz Üniversitesi, Türkiye
2020-2021, Bölüm Başkanı, Beykoz Üniversitesi, Türkiye
2019-2021, Yönetim Kurulu Üyeliği, Beykoz Üniversitesi, Türkiye
2018-, Yönetim Kurulu Üyeliği, Beykoz Üniversitesi, Türkiye
2017-2021, Bölüm Başkanı, Beykoz Üniversitesi, Türkiye
Kayıt Yok
2024-2025, Araştırma Yöntem ve Teknikleri, Yüksek Lisans
2024-2025, Medya, Etik ve Fikri Haklar, Lisans
2024-2025, Reklam Metni Yazarlığı, Lisans
2024-2025, Medya Planlama, Lisans
2024-2025, Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Lisans
2024-2025, Postmodern Pazarlama ve Reklam, Lisans
2024-2025, Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Sponsorluk, Lisans
2024-2025, Reklamcılık, Lisans
2024-2025, Halkla İlişkilerde Etkinlik Yönetimi, Lisans
2024-2025, Proje Tasarımı (Halkla İlişkiler), Lisans
2023-2024, Araştırma Yöntem ve Teknikleri, Yüksek Lisans
2023-2024, Medya Planlama, Lisans
2023-2024, Reklam Metni yazarlığı, Lisans
2023-2024, Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Lisans
2023-2024, Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Sponsorluk, Lisans
2023-2024, Reklamcılık, Lisans
2023-2024, Proje Tasarımı (Halkla İlişkiler), Lisans
2023-2024, İkna Ve Propaganda, Lisans
2023-2024, Halkla İlişkilerde Etkinlik Yönetimi, Lisans
2022-2023, Medya Planlama, Lisans
2022-2023, Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Lisans
2022-2023, Reklam Metni Yazarlığı, Lisans
2022-2023, Sağlık İletişimi, Ön Lisans
2022-2023, Anlama ve anlatma, Ön Lisans
2022-2023, İkna ve Propaganda, Lisans
2022-2023, Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Sponsorluk, Lisans
2022-2023, Proje Tasarımı (Halkla İlişkiler), Lisans
2022-2023, Halkla İlişkilerde Etkinlik Yönetimi, Lisans
2022-2023, Reklamcılık, Lisans
2021-2022, Sağlık Okuryazarlığı, Ön Lisans
2021-2022, Anlama ve Anlatma, Ön Lisans
2021-2022, Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Lisans
2021-2022, Reklam Metni Yazarlığı, Lisans
2021-2022, Kişilerarası iletişim, Lisans
2021-2022, Uluslararası Halkla ilişkiler ve Reklamcılık, Lisans
2021-2022, Halkla İlişkilerde Araştırma Yöntemleri, Lisans
2021-2022, Siber Kültür, Lisans
2021-2022, Halkla İlişkilerde Etkinlik Yönetimi, Lisans
2021-2022, Proje Tasarımı, Lisans
2020-2021, Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Lisans
2020-2021, Reklam Metni Yazarlığı, Lisans
2020-2021, Medya Planlama, Lisans
2020-2021, Reklamcılık, Lisans
2020-2021, Halkla İlişkilerde Etkinlik Yönetimi, Lisans
2020-2021, Halkla İlişkiler ve Reklamcılıkta Dijital İletişim, Lisans
2020-2021, Siber Kültür, Lisans
2020-2021, Halkla İlişkiler Kampanyaları ve Uygulamaları, Ön Lisans
2020-2021, Reklam Kampanyaları ve Ölçümleme, Ön Lisans
2020-2021, Çocuk ve Medya, Ön Lisans
2020-2021, Marka ve Kurumsal İmaj Tasarımı, Ön Lisans
2020-2021, Anlama ve Anlatma, Ön Lisans
2020-2021, Marka ve deneyimsel pazarlam, Ön Lisans
2020-2021, Medya Okuryazarlığı, Ön Lisans
2019-2020, Marka ve Deneyimsel Pazarlama, Ön Lisans
2019-2020, Marka İletişim Yönetimi, Ön Lisans
2019-2020, Anlama ve Anlatma, Ön Lisans
2019-2020, Tasarım İlkeleri, Lisans
2019-2020, Proje Yönetimi, Ön Lisans
2019-2020, Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Lisans
2019-2020, Metin ve İmge, Ön Lisans
2019-2020, Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Ön Lisans
2019-2020, Fotoğraf ve Görsel Algı, Lisans
2019-2020, Halkla İlişkilerde Etkinlik Yönetimi, Lisans
2019-2020, Reklamclık, Lisans
2019-2020, Siber Kültür, Lisans
2018-2019, Metin ve İmge, Ön Lisans
2018-2019, Halkla ilişkilere Giriş, Ön Lisans
2018-2019, Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Ön Lisans
2018-2019, Anlama ve Anlatma, Ön Lisans
2018-2019, Toplum ve Ekoloji, Ön Lisans
2018-2019, Pazarlama Yönetimi, Ön Lisans
2018-2019, Marka ve Kullanıcı Deneyimi, Ön Lisans
2018-2019, İletişim, Ön Lisans
2018-2019, Fotoğraf ve Görsel Algı, Lisans
2018-2019, Reklamcılık, Lisans
2017-2018, Metin ve İmge, Ön Lisans
2017-2018, İletişim, Ön Lisans
2017-2018, Marka ve İmaj Yönetimi, Ön Lisans
2017-2018, Reklam Kampanyaları, Ön Lisans
2017-2018, Anlama ve Anlatma, Ön Lisans
2017-2018, Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Ön Lisans
2017-2018, Halkla ilişkiler Kampanyaları, Ön Lisans
2017-2018, Marka İletişim Yönetimi, Ön Lisans
2017-2018, Sosyal Sorumluluk Projesi, Ön Lisans
2016-2017, Reklamcılık, Ön Lisans
2016-2017, Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Ön Lisans
2016-2017, Halkla İlişkiler Kampanyaları, Ön Lisans
2016-2017, Etkinlik Yönetimi, Ön Lisans
2012-2013, İletişim, Ön Lisans
Kayıt Yok
SSCI, AHCI, SCI, SCI-Exp dergilerinde yayınlanan makale
Meral, P.S., Bozkurt, S., Uğursoy, A.S. (2025) "SEMIOTIC ANALYSIS OF CULTURAL CODES IN PERSONALIZED BRAND EXPERIENCES: REFLECTIONS ON RESPONSIBLE CONSUMPTION IN THE CASE OF MCDONALD'S TURKEY", Journal of Lifestyle & SDG'S Review, 5 (0) pp. 1-17 [SSCI] Link DOI  
Diğer hakemli uluslararası dergilerde yayınlanan makale
Bozkurt, S., Ergün, C. (2023) "Kütüphaneler İçin Etkili Paydaş Katılımı: Halk Kütüphanelerinde Gönüllülük Örneği", İstanbul Üniversitesi Press Bilgi ve Belge Araştırmaları Dergisi, 70 (19) pp. 1-39 Link DOI  
Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayınlanan makale
Bozkurt, S., Ergün, C. (2024) "ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SANAL EĞİTİME YÖNELİK YAKLAŞIMLARI: KARŞILAŞTIRMALI BİR ÇALIŞMA", Beykoz Akademi Dergisi, (0) pp. 24-50 [TR Dizin] Link DOI   
Bozkurt, S. (2022) "MARKA DENEYİMLERİNİN MARKA SAVUNUCULUĞU ÜZERİNE ETKİSİ: TÜRKÇE’YE ÖLÇEK UYARLAMA, GEÇERLİLİK VE GÜVENİLİRLİK", Beykoz Akademi Dergisi, 10 (1) pp. 183-210 [TR Dizin] Link DOI   
Diğer hakemli ulusal dergilerde yayınlanan makale
Bozkurt, S. (2023) "Destinasyon Bilinirliği ve Destinasyon Tanıtım Aracı Tercihi Üzerine Bir Araştırma: Beykoz Örneği", Yeniyüzyıl'da İletişim Çalışmaları Dergisi, 4 (6) pp. 32-51 Link  
Bozkurt, S. (2022) "Genç Yetişkinlerin Koronavirüs ve AşısınaKarşı Tutumları ve Kullandıkları Medya Kaynaklarına Dair Bir Araştırma", Journal of Medical Sciences, 3 (3) pp. 159-170 Link DOI   
Bozkurt, S., Güz, N., Danacılar, İ.A. (2021) "Küresel Salgın Döneminde Marka Saygınlık Yönetimi", Medya ve Kültürel Çalışmalar, 3 (2) pp. 3-19 Link  
Bozkurt, S., Meral, P.S., Güz, N. (2021) "CORONA GÜNLERİNDE GELENEKSEL MEDYA ve YENİ MEDYA ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA", Medya ve Kültürel Çalışmalar Dergisi, 3 (1) pp. 3-15 Link DOI  
Bozkurt, S. (2025) "BEYKOZ ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİNİN MEDYA TERCİHLERİ VE GÜVEN ALGISI: ÇEVRE VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK HABERLERİNDE GELENEKSEL VE DİJİTAL MEDYANIN ROLÜ", Borderless ecologi now III. DİSİPLİNLERARASI SANAT, TASARIMI VE SOSYAL BİLİMLER ULUSLARARASI SEMPOZYUMU , (pp. 15), İstanbul, Türkiye, (Ağustos 2025) 
Bozkurt, S. (2025) "HAYAO MİYAZAKİ ANİME FİLMLERİNDE ÇEVRESEL ANLATILAR VE SOSYAL SORUMLULUK: SATOYAMA VE SATOUMİ KAVRAMLARI", Borderless ecologi now III. DİSİPLİNLERARASI SANAT, TASARIMI VE SOSYAL BİLİMLER ULUSLARARASI SEMPOZYUMU , (pp. 41), İstanbul, Türkiye, (Ağustos 2025) 
Bozkurt, S. (2024) "ÜLKER'S SUSTAINABILITY-FOCUSED CSR PROJECTS: MANAGERIAL PERCEPTION and STRATEGIC IMPLEMENTATIONS", 10th İnternational European Conferance on Interdisiplinary Scientific Resarch , (pp. 389-403), Zurich, İsviçre, (Eylül 2024) 
Bozkurt, S. (2024) "Beykoz University Students’ Trendyol Shopping Experiences: E-WoM Interaction and Consumer Behaviors", 10th International New York Acedemic Research Congress on Social, Humanities, Administrative and Educational Seciences , (pp. 488-511), New York, Amerika Birleşik Devletleri, (Temmuz 2024) 
Meral, P.S., Bozkurt, S. (2024) "CULTURAL CODES IN LIFESTYLE TRANSFER: THE ITALIANIZATION EXPERIENCE WITH DELONGHI'S “SOMETHING PERFETTO” ADVERTISEMENT", International British Congress on Interdisciplinary Scientific Research & Practices , (pp. 572-582), London, Uk, İngiltere, (Temmuz 2024) 
Bozkurt, S. (2024) "DİJİTAL ÇAĞDA PAZARLAMA ve HALKLA İLİŞKİLER İLETİŞİMİNİN ODAK NOKTASI: HİPER KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ DENEYİMLER", Sınır/sız Dijital Çağdan Sonra II.Disiplinlerarası, Sanat, Tasarım ve Sosyal Bilimler Uluslararası Sempozyumu , Istanbul, Türkiye, (Mayıs 2024) 
Bozkurt, S., Danacılar, İ.A. (2023) "Cumhuriyet'in Kuruluş Yıllarında Afişlerde Kadın İmgesinin Konumlandırılması ve Göstergebilimsel Analizi", 100. Yılında Cumhuriyet'in Kadınları/Kadınların Cumhuriyeti Sepozyumu , Istanbul, Türkiye, (Ekim 2023) 
Bozkurt, S., Ergün, C. (2023) "SANAL HAREKETLİLİK VE BİLGİYE SI", Sınırsız Dünya Yapmak & Ötesi I. Disiplinlerarası Sanat, Tasarım ve Sosyal Bilimler Uluslararası Sempozyumu , İstanbul, Türkiye, (Ağustos 2023) 
Bozkurt, S. (2022) "Destinasyon Bilinirliği ve Destinasyon Tanıtım Aracı Tercihi Üzerine Bir Araştırma: Beykoz Örneği", Yeni Yüzyıl'da İletişim Kongresi , (pp. 44), İstanbul, Türkiye, (Haziran 2022) 
Aktaş, A., Bozkurt, S. (2018) "A Content Analysis for Influencer’s Product Placement Practices in Different Categories", Cemil Meriç 10. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Spor Kongresi , (pp. 156), Hatay, Türkiye, (Aralık 2018) 
Asal, Z.İ., Bozkurt, S. (2018) "INSTAGRAMDA FANZİN BİLİNİRLİĞİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA", Cemil Meriç 10.Uluslararası Sosyal Bilimler ve Spor Kongresi , (pp. 157), Hatay, Türkiye, (Aralık 2018) 
Bozkurt, S., Olgun, M.K. (2018) "İstanbul’da Bulunan Üniversite Hastanelerinin Sağlık İletişimi Bağlamında Sosyal Medya Kullanımı Üzerİne Bir Araştırma", Beykoz Üniversitesi 1.Ulusal sağlık ve Medya Sempozyumu , (pp. 31), İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2018) 
Kayıt Yok
Bozkurt, S., Uğursoy, A.S., Meral, P.S. (2024) "The Impact of Personalized Messages and Designs on Consumer Experiences and Marketing Communications in Technology: Hyper-Personalization", Kitap: Impact of Contemporary Technology on Art and Design, Hershey Pa/Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global, Bölüm Sayfaları: 135 / 163, ISBN: 9798369343180 
Bozkurt, S. (2024) "Mekanın Zaman ve Anlam Yolculuğunun Postmodern Pazarlama İletişiminde Kullanımı: Viaport'ta Venedik Esintileri", Kitap: Mekan ve İletişim, Istanbul/Türkiye : Efe Akademi Yayınları, Bölüm Sayfaları: 71 / 92, ISBN: 978-625-392-009-8 
Bozkurt, S. (2024) "Brand Emphasis in the Avengers Movies: Anatomy of Sequels and Product Placement", Kitap: Studies on Cinematography and Narrative in Film: Sequels, Serials, and Trilogies, Hershey Pa/Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global, Bölüm Sayfaları: 210 / 237, ISBN: 9798369319598 
Bozkurt, S. (2024) "Yiyecek İçecek Sektöründe Halkla İlişkiler ve Reklam", Kitap: Yemek ve İçmenin İletişimi, Istanbul/Türkiye : Efe Akademi Yayınları, Bölüm Sayfaları: 397 / 426, ISBN: 978-625-392-069-2 
Meral, P.S., Bozkurt, S., Uğursoy, A.S. (2024) "Şefle Tanışın: Televizyonda Yeme-İçme Programları ve Tanınmış Şef Kültürü", Kitap: Yemek ve İçmenin İletişimi, Istanbul/Türkiye : Efe Akademi Yayınları, Bölüm Sayfaları: 265 / 280, ISBN: 978-625-392-069-2 
Bozkurt, S. (2023) "Kurumsal Toplumsal Sorumluluk ve Ülküsel Tüketicinin Kurgulanması", Kitap: İşletmecilikte Yeni Yaklaşım Duyarlı İşletmecilik Ekosistemleri, Ankara/Türkiye : Nobel Bilimsel Eserler, Bölüm Sayfaları: 189 / 208, ISBN: 978-625-398-309-3 
Bozkurt, S., Güz, N. (2023) "Marka Görsel Göstergeleri: Parfüm Şişe Tasarımlarının Marka Algısına Etkisi", Kitap: Marka ve Göstergebilim, Istanbul/Türkiye : Es Yayınları, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-5664-59-6 
Bozkurt, S. (2019) "AlzheimerHastası ve Bakımverenin Motivasyonu", Kitap: Alzheimer’da Yaşam Tasarımı, Ankara/Türkiye : Akademisyen Kitabevi, Bölüm Sayfaları: 65 / 75, ISBN: 978-605-258-535-1 
Bozkurt, S. (2019) "Yaş Alma ve Sanat", Kitap: Yaşlılığı Kontrol Etme Sanatı, Ankara/Türkiye : Akademisyen Kitabevi, Bölüm Sayfaları: 1 / 26, ISBN: 978-605-2396-78-0 
Kayıt Yok
(Uluslararası - Kitap) Mekan ve İletişim, 2024, Editör
(Ulusal - Kitap) Marka ve Göstergebilim, 2023, Editör
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Beykoz Üniversitesi
2021 - 2025 5
Beykoz Üniversitesi
2024 - 2025 3
Canan Ergün
-
2023 - 2024 3
Nüket Güz
Antalya Belek Üniversitesi
2021 - 2023 3
Beykoz Üniversitesi
2021 - 2023 2
Beykoz Üniversitesi
2018 1
Zeliha İnci Asal
-
2018 1
Aysel Aktaş
Beykent Üniversitesi
2018 1
2025 için Puan Bazlı Sıralamalar
Sıra (Araştırma Alanı İçinde)
289.
78285 araştırmacı içinde
Sıra (Temel Alan İçinde)
238.
33733 araştırmacı içinde
Sıra (Bilim Alanı İçinde)
47.
1446 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78285
YÖKSİS Temel Alan Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı 33733
YÖKSİS Bilim Alanı Pazarlama 1446
Anahtar Kelimeler Pazarlama İletişimi, Reklam, Sosyal Pazarlama ve Sürdürülebilirlik
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025
Ağırlıklı Puan 0 0 0 13 80 0 40 32 122 250 60
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) - - - 536 . 475 . - 583 . 607 . 483 . 303 . 289 .
Sıra (Temel Alan İçinde) - - - 460 . 401 . - 487 . 523 . 411 . 211 . 238 .
Sıra (Bilim Alanı İçinde) - - - 146 . 94 . - 142 . 152 . 86 . 24 . 47 .
Sıra (Anahtar Kelime (1)) - - - 65 . 37 . - 66 . 64 . 31 . 6 . 13 .
Sıra (Anahtar Kelime (2)) - - - 28 . 11 . - 21 . 21 . 13 . 3 . 4 .
Sıra (Anahtar Kelime (3)) - - - 33 . 21 . - 40 . 42 . 25 . 7 . 16 .
Toplam Yayın 0 0 0 3 2 0 2 3 6 10 3
Toplam Makale 0 0 0 0 0 0 2 2 2 1 1
Toplam Kitap 0 0 0 0 2 0 0 0 2 5 0
Toplam Bildiri 0 0 0 3 0 0 0 1 2 4 2
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Makale (Uluslararası) 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
Makale (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 2 2 1 1 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 2 0 0 0 2 5 0
Bildiri (Uluslararası) 0 0 0 2 0 0 0 0 1 4 2
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 1 0 0 0 1 1 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri