img
img
Dr. Öğr. Üyesi Aslıhan Bekaroğlu ÖZATAR

Dr. Öğr. Üyesi Aslıhan Bekaroğlu ÖZATAR

  • İşletme ve Yönetim Bilimleri Fakültesi
  • Lojistik Yönetimi Bölümü
  • -

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
17
Atıf
0
h-index
0
Proje
2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Dr), 2012, 2017
Yüksek Lisans, Türkiye, Galatasaray Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2008, 2010
Lisans, Türkiye, Marmara Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, 2003, 2007
Araştırma Alanları
Dijital Pazarlama, Tüketici Davranışları, Pazarlama Etiği
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Dr), 2012, 2017
Yüksek Lisans, Türkiye, Galatasaray Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2008, 2010
Lisans, Türkiye, Marmara Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, 2003, 2007
Kayıt Yok
İngilizce, IELTS, 7, Bahar, 2009
İngilizce, YÖKDİL, 95, 2020
Kayıt Yok
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Dijital Pazarlama
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Tüketici Davranışları
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Pazarlama Etiği
2010-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Beykoz Üniversitesi, İşletme ve Yönetim Bilimleri Fakültesi, Türkiye
2020-, Dekan Yardımcısı, Beykoz Üniversitesi, Türkiye
2013-, Kalite Kurulu Üyeliği, Beykoz Üniversitesi, Türkiye
2012-, Erasmus Koordinatörü, Beykoz Üniversitesi, Türkiye
2023-2024, Seminar, Yüksek Lisans
2023-2024, Digital Marketing, Lisans
2023-2024, Service Marketing, Lisans
2021-2022, Hizmet Pazarlaması, Lisans
2021-2022, Services Marketing, Lisans
2021-2022, Marketing Management, Lisans
2020-2021, Uluslararası Pazarlama ve Lojistik, Yüksek Lisans
2020-2021, İşletme Simülasyonu, Lisans
2020-2021, Business Simulation, Lisans
2020-2021, Hizmet Pazarlaması, Lisans
2020-2021, Marketing Management, Lisans
2019-2020, Uluslararası Pazarlama ve Lojistik, Yüksek Lisans
2019-2020, Integrated Management Systems, Ön Lisans
2019-2020, Marketing Management, Ön Lisans
2019-2020, Uluslararası Pazarlama ve Lojistik, Yüksek Lisans
2019-2020, International Marketing, Lisans
2019-2020, International Marketing, Ön Lisans
2018-2019, Uluslararsı Pazarlama ve Lojisitik, Lisans
2018-2019, Entegre Yönetim Sistemleri, Ön Lisans
2018-2019, International Marketing, Ön Lisans
2018-2019, Marketing Management, Lisans
2018-2019, Integrated Management Systems, Ön Lisans
2018-2019, Marketing Management, Ön Lisans
2018-2019, Uluslararası Pazarlama ve Lojistik, Yüksek Lisans
2017-2018, Integrated Management Systems, Ön Lisans
2017-2018, Marketing Management, Ön Lisans
2017-2018, International Marketing, Ön Lisans
2017-2018, Integrated Management Systems, Ön Lisans
2017-2018, Entegre Yönetim Sistemleri, Ön Lisans
2017-2018, International Marketing, Ön Lisans
2017-2018, Marketing Management, Ön Lisans
2016-2017, Marketing Management, Ön Lisans
2016-2017, International Marketing, Ön Lisans
2011-2012, BUSİNESS ENVİRONMENT, Ön Lisans
2010-2011, Entrepreneurship, Ön Lisans
Kayıt Yok
Özatar, A.B., Varan, A. (2024) "Çevrimiçi Alışverişte Müşteri Deneyimi. Akıllı Asistan Hoparlörler Tüketici Yorumları Üzerine Bir İçerik Analizi", 27. Pazarlama KOngresi , Erzurum, Türkiye, (Mayıs 2024) 
Özatar, A.B., Karahan, F.T. (2023) "SOSYAL MEDYANIN SATINALMA NİYETİNE ETKİSİNDE TÜKETİCİ GÜVENİNİN ROLÜ", EGE 10th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES , (pp. 416-417), İzmir, Türkiye, (Aralık 2023) 
Özatar, A.B., Karahan, F.T. (2023) "Z KUŞAĞININ WEBROOMİNG DAVRANIŞLARINA ETKİ EDEN FAKTÖRLER: LÜKS TÜKETİM ÜRÜNLERİ KAPSAMINDA BİR ARAŞTIRMA", EGE 10th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES , İzmir, Türkiye, (Aralık 2023) 
Varan, A., Özatar, A.B. (2023) "DİJİTAL İÇERİK PAZARLAMASINDA MİZAHIN KULLANILMASI: Z KUŞAĞININ SOSYAL MEDYADA MİM PAZARLAMASINA İLİŞKİN ALGILARININ ARAŞTIRILMASINA YÖNELİK BİR ÇALIŞMA", 9. Uluslararası Ekonomi Yönetimi ve Pazar Araştırmaları Kongresi , İstanbul, (Ekim 2023) 
Özatar, A.B., Karahan, F.T. (2023) "YAPI ÜRÜNLERİ SEKTÖRÜNDE FİJİTAL MÜŞTERİ DENEYİMİ ÜZERİNE BIR DEĞERLENDIRME", 14.International Congress on Current Debates in Social Sciences , Tiflis, Gürcistan, (Ekim 2023) 
Özatar, A.B. (2023) "Z Jenerasyonunun İkinci El Giyim Eşyalarını Çevrimiçi Uygulamalar Aracılığı ile Satın Alma Niyetlerine Etki Eden Faktörlerin İncelenmesi", International Conference of of Society 5.0 , İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2023) 
Aküner, M.C., Aksu, B., Şahin, E., Özatar, A.B. (2018) "Binalarda Enerji Performansı Uzmanlığı Avrupa Sertifikası Uygulaması ve Sonuçları - Energy Performance Expertise in Buildings European Certification Application and Results", UMYOS 18 , (pp. 337-342), (Ekim 2018) 
Aksu, B., Aküner, M.C., Özatar, A.B., Şahin, E. (2018) "Binalarda Enerji Performansı Uzmanlığı Avrupa Sertifikasının Oluşturulması- Establishment of European Certificate of Energy Performance Expertise in Buildings", UMYOS 18 , (pp. 409-419), (Ekim 2018) 
Kayıt Yok
(Ulusal - Kitap) Meslek Yüksekokulları İçin Lojistik, 2015, Editör
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıf bilgisi bulunmamaktadır
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Beykoz Üniversitesi
2014 - 2025 5
Fatma Tuğba Karahan
-
2023 3
Beykoz Üniversitesi
2018 2
Beykoz Üniversitesi
2014 - 2022 2
Ersin Şahin
Beykoz Üniversitesi
2018 2
Mustafa Caner Aküner
Marmara Üniversitesi
2018 2
-
2022 1
-
2022 1
Beykoz Üniversitesi
2014 1
Derya Saatçıoğlu
Beykoz Üniversitesi
2014 1
Pınar Acar
-
2022 1
Murat Baskak
-
2022 1
Celil Durdağ
Beykoz Üniversitesi
2014 1
Ayşegül Nuriye Bayraktar
-
2022 1
Dilek Güngörmez
-
2022 1
Müge Yeke
-
2022 1
Okan Tuna
Dokuz Eylül Üniversitesi
2014 1
Aypar Uslu
Marmara Üniversitesi
2017 1
Rabia Merve Demirci
-
2024 1
2025 için Puan Bazlı Sıralamalar
Sıra (Araştırma Alanı İçinde)
309.
78285 araştırmacı içinde
Sıra (Temel Alan İçinde)
258.
33733 araştırmacı içinde
Sıra (Bilim Alanı İçinde)
57.
1446 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78285
YÖKSİS Temel Alan Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı 33733
YÖKSİS Bilim Alanı Pazarlama 1446
Anahtar Kelimeler Dijital Pazarlama, Tüketici Davranışları, Pazarlama Etiği
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025
Ağırlıklı Puan 0 0 15 20 0 40 0 100 80 38 40
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) - - 547 . 529 . - 500 . - 539 . 525 . 515 . 309 .
Sıra (Temel Alan İçinde) - - 441 . 453 . - 418 . - 455 . 453 . 423 . 258 .
Sıra (Bilim Alanı İçinde) - - 158 . 141 . - 100 . - 109 . 105 . 112 . 57 .
Sıra (Anahtar Kelime (1)) - - 73 . 74 . - 61 . - 62 . 66 . 71 . 35 .
Sıra (Anahtar Kelime (2)) - - 133 . 119 . - 82 . - 93 . 90 . 96 . 48 .
Sıra (Anahtar Kelime (3)) - - 18 . 18 . - 15 . - 11 . 8 . 17 . 7 .
Toplam Yayın 0 0 1 2 0 1 0 1 7 3 1
Toplam Makale 0 0 1 0 0 0 0 0 1 2 0
Toplam Kitap 0 0 0 0 0 1 0 1 1 0 1
Toplam Bildiri 0 0 0 2 0 0 0 0 5 1 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Makale (Ulusal) 0 0 1 0 0 0 0 0 1 1 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 1 0 0 1 0 1
Bildiri (Uluslararası) 0 0 0 2 0 0 0 0 5 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri