img
img
School-based psychosocial and educational interventions for children and adolescents after the 1999 Marmara earthquakes in Turkey: A review on lessons learned  
Yazarlar (3)
Mine Cihanoğlu
Türkiye
Merve Vatansever
Kırıkkale Üniversitesi, Türkiye
Hatice Gülsen Erden
Türkiye
Devamını Göster
Makale Türü Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri)
Makale Alt Türü SCI, SSCI, AHCI, SCI-Exp dergilerinde yayınlanan teknik not, editöre mektup, tartışma, vaka takdimi ve özet türünden makale
Dergi Adı EVALUATION AND PROGRAM PLANNING
Dergi ISSN 0149-7189 Wos Dergi Scopus Dergi
Dergi Tarandığı Indeksler SSCI
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 04-2024
Cilt No 103
Sayfalar 8 / 102403
Doi Numarası 10.1016/j.evalprogplan.2024.102403
Makale Linki https://doi.org/10.1016/j.evalprogplan.2024.102404