img
img
Marka Deneyimi Boyutlarının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkilerinin Yapısal Eşitlik Modellemesiyle Çözümlenmesi  
Yazarlar (2)
Erkan Yıldız
Başkent Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Ezgi Uzel AYDINOCAK Prof. Dr. Ezgi Uzel AYDINOCAK
Beykoz Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili Türkçe
Kongre Adı 8th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education
Kongre Tarihi 11-05-2018 / 13-05-2018
Basıldığı Ülke Avusturya
Basıldığı Şehir Viyana
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş