img
img
FEMVERTISING AS A MARKETING STRATEGY: THE CASE OF ELIDOR AND A FEMINIST APPROACH IN ADVERTISING CAMPAIGNS  
Yazarlar (2)
Dr. Öğr. Üyesi Duygu YAMAN Dr. Öğr. Üyesi Duygu YAMAN
Beykoz Üniversitesi, Türkiye
Ahmet Songur
Süleyman Demirel Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Tam Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili İngilizce
Kongre Adı EJSER 11th INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON SOCIAL SCIENCES
Kongre Tarihi 20-05-2023 / 22-05-2023
Basıldığı Ülke İsviçre
Basıldığı Şehir Lozan
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş