img
img
Tüketicilerin Sosyal Medya Kullanımı ve Sosyal Medyadan Satın Alma ve Satın Alma Sonrası Davranışları: Üniversite Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma  
Yazarlar (2)
Dr. Öğr. Üyesi Duygu YAMAN Dr. Öğr. Üyesi Duygu YAMAN
Beykoz Üniversitesi, Türkiye
Mehmet Marangoz
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli ulusal dergilerde yayınlanan tam makale
Dergi Adı Aydın İktisat Fakültesi Dergisi
Dergi ISSN 978-975-8254-87
Dergi Tarandığı Indeksler Bildiri Kitabı Tam Metin
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 11-2019
Makale Linki https://www.researchgate.net/profile/Sadullah-Celik/publication/338256046_Dunyadaki_Catisma_Haberlerinin_Kuresel_Altin_Fiyatlari_Uzerine_Etkisinin_Incelenmesi/links/5e0b412d92851c8364a7058b/Duenyadaki-Catisma-Haberlerinin-Kueresel-Altin-Fiyatlari-Uez
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş