img
img
Femvertısıng as a Marketıng Strategy: The Case of Elıdor and a Femınıst Approach ın Advertısıng Campaıgns  
Yazarlar (2)
Dr. Öğr. Üyesi Duygu YAMAN Dr. Öğr. Üyesi Duygu YAMAN
Beykoz Üniversitesi, Türkiye
Ahmet Songur
Süleyman Demirel Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayınlanan tam makale
Dergi Adı Eurasıan Journal of Socıal and Economıc Research
Dergi ISSN 978-625-6501-03
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 07-2023
Sayfalar 1313 / 1337
Makale Linki https://aseadsempozyum.org/wp-content/uploads/2023/07/11-asead-sempozyumu-tam-metin-kitabi.pdf
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş