| Yazarlar (2) | 
|  Ergün Akgün Bahçeşehir Üniversitesi, Türkiye | 
|  Dr. Öğr. Üyesi Cansu Şahin KÖLEMEN Beykoz Üniversitesi, Türkiye | 
| Özet | 
| Bu çalışmada e-portfolyo oluşturmanın öğrencilerin akademiköz düzenleme becerisine etkisi incelenmiştir. Araştırmanın örneklemibelirlenirken, öğrencilerin teknoloji okuryazarı olup e-portfolyo uygulamasınısorunsuzca kullanabilmeleri için Bilgi Teknolojileri dersini almışolmaları şartı aranmıştır. Bu şartı sağlayan 88 ön lisans öğrencisi ilearaştırma yürütülmüştür. Araştırma deseni olarak nicel araştırma yöntemleriiçerisinde yer alan Solomon dörtlü grup modeli kullanılmıştır.Araştırmada veri toplama aracı olarak Akademik Öz Düzenleme Ölçeğikullanılmıştır. Verilerin analizinde gruplar arası öntest ve sontest puanlarınailişkin farklılıkları belirlemek için gruplar arası bağımsız t-testikullanılmıştır. Çalışmanın sonucuna göre e-portfolyo etkinlikleri uygulanangrubun uygulanmayan gruba göre öz düzenleme becerilerinindaha yüksek olduğu ortaya çıkmıştır. | 
| Anahtar Kelimeler | 
| Makale Türü | Özgün Makale | 
| Makale Alt Türü | SCOPUS dergilerinde yayınlanan tam makale | 
| Dergi Adı | Milli Eğitim Dergisi | 
| Dergi ISSN | 1302-5600 Scopus Dergi | 
| Dergi Tarandığı Indeksler | Scopus | 
| Makale Dili | Türkçe | 
| Basım Tarihi | 07-2020 | 
| Cilt No | 49 | 
| Sayı | 227 | 
| Sayfalar | 117 / 140 | 
| Makale Linki | https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/1077537 |