img
img
THE IMPACT OF AUGMENTED REALITY AND DIGITAL TRY-ON SCREENS ON RETAIL INTERIOR DESIGN: A CASE STUDY OF ZARA STORES (New Approaches in Visual Communication Design)  
Yazarlar (1)
Dr. Öğr. Üyesi Bihter Erdem OKUMUŞ Dr. Öğr. Üyesi Bihter Erdem OKUMUŞ
Beykoz Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Kitap Adı New Approaches in Visual Communication Design
Bölüm(ler) THE IMPACT OF AUGMENTED REALITY AND DIGITAL TRY-ON SCREENS ON RETAIL INTERIOR DESIGN: A CASE STUDY OF ZARA STORES
Kitap Türü Kitap Bölümü
Kitap Alt Türü Alanında uluslararası yayınlanan kitap bölümü
Kitap Niteliği Diğer uluslararası bilimsel kitap
Kitap Dili İngilizce
Basım Tarihi 01-2025
ISBN 9798337313153
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş