img
img
The Impact of Personalized Messages and Designs on Consumer Experiences and Marketing Communications in Technology: Hyper-Personalization (Impact of Contemporary Technology on Art and Design)  
Yazarlar (3)
Dr. Öğr. Üyesi Serap BOZKURT Dr. Öğr. Üyesi Serap BOZKURT
Beykoz Üniversitesi, Türkiye
Dr. Öğr. Üyesi Ahu Samav UĞURSOY Dr. Öğr. Üyesi Ahu Samav UĞURSOY
Beykoz Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Pınar Seden MERAL Prof. Dr. Pınar Seden MERAL
Beykoz Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Kitap Adı Impact of Contemporary Technology on Art and Design
Bölüm(ler) The Impact of Personalized Messages and Designs on Consumer Experiences and Marketing Communications in Technology: Hyper-Personalization
Kitap Türü Kitap Bölümü
Kitap Alt Türü Alanında uluslararası yayınlanan kitap bölümü
Kitap Niteliği Diğer uluslararası bilimsel kitap
Kitap Dili İngilizce
Basım Tarihi 01-2024
ISBN 9798369343197
Basıldığı Ülke Amerika Birleşik Devletleri
Basıldığı Şehir Hershey, Pa
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş