img
img
Sosyal medya pazarlamasının tüketici davranışlarına etkisi ve öğretmenlere yönelik nitel bir araştırma  
Yazarlar (2)
Emrah Aslan
Dr. Öğr. Üyesi Behiye BEĞENDİK Dr. Öğr. Üyesi Behiye BEĞENDİK
Beykoz Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayınlanan tam makale
Dergi Adı Gazi İktisat ve İşletme Dergisi
Dergi ISSN 2149-4924
Dergi Tarandığı Indeksler TR DİZİN
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 01-2023
Cilt No 9
Sayı 3
Sayfalar 339 / 361
Doi Numarası 10.30855/gjeb.2023.9.3.007
Makale Linki https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/3038145