img
img
The Impact of Corporate Social Responsibility Activities On Brand Equity And Customer Satisfaction During Disaster Periods  
Yazarlar (2)
Dr. Öğr. Üyesi Behiye BEĞENDİK Dr. Öğr. Üyesi Behiye BEĞENDİK
Beykoz Üniversitesi, Türkiye
Dr. Öğr. Üyesi Serhan KARADENİZ Dr. Öğr. Üyesi Serhan KARADENİZ
Türkiye
Devamını Göster
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayınlanan tam makale
Dergi Adı OPUS Toplum Araştırmaları Dergisi
Dergi ISSN 2791-9781
Dergi Tarandığı Indeksler TR DİZİN
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 10-2023
Cilt No 20
Sayı 56
Sayfalar 898 / 916
Doi Numarası 10.26466//opusjsr.1350910
Makale Linki http://dergipark.org.tr/tr/pub/opusjsr/issue/80235