img
img
HOW TRUST TOWARDS GREEN TEXTILE BRANDS AND GREEN ALTRUISM AFFECT GREEN BRAND LOYALTY: THE MEDIATION ROLE OF GREEN PURCHASE INTENTION  
Yazarlar (2)
Ceyda Aysuna Türkyılmaz
Türkiye
Dr. Öğr. Üyesi Başak KURU Dr. Öğr. Üyesi Başak KURU
Beykoz Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayınlanan tam makale
Dergi Adı The 1th International Sustainable Business and Economic Strategies Congress
Dergi ISSN 978-625-7501-44
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 12-2021
Makale Linki https://kongre.akademikiletisim.com/files/isbes1/isbes_tam_metin.pdf
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş