img
img
Rhizomatic Learning In Architectural Education: An Empirical Research  
Yazarlar (2)
Dr. Öğr. Üyesi Özlem GEYLANİ Dr. Öğr. Üyesi Özlem GEYLANİ
İstanbul Sağlık ve Teknoloji Üniversitesi, Türkiye
Aysun Ferrah Güner
İstanbul Medipol Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayınlanan tam makale
Dergi Adı Uluslararası Hakemli Tasarım ve Mimarlık Dergisi
Dergi ISSN 2148-4880
Dergi Tarandığı Indeksler The Avery Index to Architectural Periodicals
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 08-2022
Sayı 26
Sayfalar 244 / 266
Doi Numarası 10.17365/TMD.2022.TURKEY.26.10
Makale Linki https://www.mtddergisi.com/mimari-egitimde-rizomatik-ogrenme-deneysel-bir-arastirma_612
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Rhizomatic Learning In Architectural Education: An Empirical Research

Paylaş