img
img
A Select Palette of Qualitative Research Tools for Marketing and Management Sciences    
Yazarlar (5)
Doç. Dr. Nigar Çağla MUTLUCAN Doç. Dr. Nigar Çağla MUTLUCAN
Beykoz Üniversitesi, Türkiye
Zeynep Mina Seraj Akşit
Özyeğin Üniversitesi, Türkiye
Ezgi Merdin Uygur
Kadir Has Üniversitesi, Türkiye
Zeren Oray
Ahmet Aydemir
Devamını Göster
Özet
In recent decades, qualitative methods are being increasingly appreciated and embraced by academia due to their ability to reveal, explore and describe social phenomena that are not always conspicuous to researchers. This paper offers a comparative explanation of several qualitative techniques that can be employed in management and marketing studie...
Anahtar Kelimeler
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Tam Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili İngilizce
Kongre Adı ODTÜ Muhan Soysal Conference
Kongre Tarihi 16-06-2010 / 19-06-2010
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir Ankara
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş