img
img
Yapay Zekanın Marka Algısı ve Tasarımı Üzerine Etkisi  
Yazarlar (2)
Doç. Dr. Merva Kelekçi OLGUN Doç. Dr. Merva Kelekçi OLGUN
Türkiye
Dr. Öğr. Üyesi İrem Ayan DANACILAR Dr. Öğr. Üyesi İrem Ayan DANACILAR
Türkiye
Devamını Göster
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Tam Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili Türkçe
Kongre Adı 10. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Kapitalizm ve İletişim Sempozyumu
Kongre Tarihi 15-05-2023 / 17-05-2023
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir İstanbul
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş