img
img
DİJİTAL ÇAĞDA MARKALAR VE DİJİTAL MARKALAMA ARACI OLARAK ONLINE MARKA TOPLULUKLARI (Dijital Çağ ve Yeni Nesil İşletmecilik)  
Yazarlar (1)
Dr. Öğr. Üyesi Aysun VARAN Dr. Öğr. Üyesi Aysun VARAN
Beykoz Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Kitap Adı Dijital Çağ ve Yeni Nesil İşletmecilik
Bölüm(ler) DİJİTAL ÇAĞDA MARKALAR VE DİJİTAL MARKALAMA ARACI OLARAK ONLINE MARKA TOPLULUKLARI
Kitap Türü Kitap Bölümü
Kitap Alt Türü Alanında ulusal yayınlanan kitap bölümü
Kitap Niteliği Alanında tanınmış ulusal bir yayınevince basılan bilimsel kitap
Kitap Dili Türkçe
Basım Tarihi 01-2022
ISBN 978-625-417-611-1.
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir İstanbul
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş