img
img
İstanbul Büyükşehir Belediyesi Görsellerinin Seyir Halinde Alımlanması Etkilenim ve İletişim Ölçümleri
Proje Ekibi (1)
Dr. Öğr. Üyesi Ahu Samav UĞURSOY Dr. Öğr. Üyesi Ahu Samav UĞURSOY
Beykoz Üniversitesi, Türkiye
Projedeki Rolü: Araştırmacı
Proje Türü Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç)
Proje No -
Proje Sahibi Kurum Beykoz Üniversitesi
Proje Konusu Gündelik yaşamda evden işe giderken ya da sosyal yaşamın gereklerini yerine getirirken İstanbullular İstanbul caddelerinde ve sokaklarında kilometrelerce yol katetmektedir. Yolculuk sırasında da sayısız reklam mesajına maruz kalmaktadırlar. Bir çok kuruluş gibi İstanbul Büyükşehir Belediyesi de hizmetlerini ve kimliğini hedef kitleye en doğru biçimde aktarabilmek için reklamdan yararlanmaktadır. Belediye, geniş bir reklam sahası olarak kullanabileceği İstanbul’xxda, seyir halinde algılanabilecek afişler, açıkhava reklamları, üst geçit reklamları ve billboardlar gibi bir cok mecrayı kullanmaktadır. Bu araştırma projesinde İstanbul’xxda Avrupa ve Anadolu yakalarında belirlenen farklı akslarda fotoğraflar çekilmiş ve yine bu akslarda seyreden 250 kişiyle anket yapılmıştır. Araştırmada anket sonuçları analiz edilerek İstanbul Büyükşehir Belediyesi göresellerinin seyir halinde alımlanması ölçülmüştür.
Proje Durumu Tamamlandı
Başlangıç Tarihi 15-01-2007
Bitiş Tarihi 04-06-2008
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Paylaş