img
img
Öğr. Gör. Saliha Uyak ÇELİK

Öğr. Gör. Saliha Uyak ÇELİK

  • Beykoz Lojistik Meslek Yüksekokulu
  • Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
  • -

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
4
Atıf
0
h-index
0
Proje
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Dr), 2020
Yüksek Lisans, Türkiye, Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Yl) (Tezli), 2017, 2020
Yüksek Lisans, Türkiye, Yıldız Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Yönetimi (Yl) (Tezsiz) (İö), 2014, 2015
Lisans, Türkiye, Kocaeli Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, 2008, 2012
Araştırma Alanları
Ürün ve Marka Yönetimi, Tüketici Davranışları, Dijital Pazarlama
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Dr), 2020
Yüksek Lisans, Türkiye, Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Yl) (Tezli), 2017, 2020
Yüksek Lisans, Türkiye, Yıldız Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Yönetimi (Yl) (Tezsiz) (İö), 2014, 2015
Lisans, Türkiye, Kocaeli Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, 2008, 2012
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Ürün ve Marka Yönetimi
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Tüketici Davranışları
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Dijital Pazarlama
2024-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Beykoz Lojistik Meslek Yüksekokulu, Beykoz Lojistik Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü, Türkiye
2023-2024, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Beykoz Lojistik Meslek Yüksekokulu, Beykoz Lojistik Meslek Yüksekokulu, Dış Ticaret Bölümü, Türkiye
2020-2023, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, İstanbul Aydın Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
2024-, Bölüm Başkanı, Beykoz Üniversitesi, Türkiye
Kayıt Yok
2024-2025, TÜRKİYE EKONOMİSİ VE AVRUPA BİRLİĞİ, Ön Lisans
2024-2025, ELEKTRONİK TİCARET, Ön Lisans
2024-2025, DİJİTAL REKLAMCILIK, Ön Lisans
2024-2025, DİJİTAL PAZARLAMA İLETİŞİMİ VE STRATEJİLERİ, Ön Lisans
2024-2025, Genel Ekonomi, Ön Lisans
2023-2024, GÜMRÜK İŞLEMLERİ, Ön Lisans
2023-2024, TÜRKİYE EKONOMİSİ VE AVRUPA BİRLİĞİ, Ön Lisans
2023-2024, SERBEST BÖLGELER VE DIŞ TİCARET TEŞVİKLERİ, Ön Lisans
2023-2024, DİJİTAL PAZARLAMA İLETİŞİMİ VE STRATEJİLERİ, Ön Lisans
2023-2024, GENEL EKONOMİ, Ön Lisans
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıf bilgisi bulunmamaktadır
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Özlen Onurlu
Marmara Üniversitesi
2021 - 2022 2
Gözde Kandemir Çomoğlu
-
2022 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78285
YÖKSİS Temel Alan Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı 33733
YÖKSİS Bilim Alanı Pazarlama 1446
Anahtar Kelimeler Ürün ve Marka Yönetimi, Tüketici Davranışları, Dijital Pazarlama
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025
Ağırlıklı Puan 0 0 0 0 0 0 15 40 0 15 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) - - - - - - 608 . 599 . - 538 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) - - - - - - 512 . 515 . - 446 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) - - - - - - 156 . 148 . - 129 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) - - - - - - 78 . 67 . - 49 . -
Sıra (Anahtar Kelime (2)) - - - - - - 134 . 125 . - 109 . -
Sıra (Anahtar Kelime (3)) - - - - - - 96 . 84 . - 83 . -
Toplam Yayın 0 0 0 0 0 0 1 1 0 1 0
Toplam Makale 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1 0
Toplam Kitap 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0
Toplam Bildiri 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0
Bildiri (Uluslararası) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri