Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Dr), 2020 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Yl) (Tezli), 2017, 2020 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Yıldız Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Yönetimi (Yl) (Tezsiz) (İö), 2014, 2015 |
Lisans, Türkiye, Kocaeli Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, 2008, 2012 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Dr), 2020 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Yl) (Tezli), 2017, 2020 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Yıldız Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Yönetimi (Yl) (Tezsiz) (İö), 2014, 2015 |
Lisans, Türkiye, Kocaeli Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, 2008, 2012 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Ürün ve Marka Yönetimi |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Tüketici Davranışları |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Dijital Pazarlama |
2024-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Beykoz Lojistik Meslek Yüksekokulu, Beykoz Lojistik Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü, Türkiye |
2023-2024, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Beykoz Lojistik Meslek Yüksekokulu, Beykoz Lojistik Meslek Yüksekokulu, Dış Ticaret Bölümü, Türkiye |
2020-2023, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, İstanbul Aydın Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye |
2024-, Bölüm Başkanı, Beykoz Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
2024-2025, TÜRKİYE EKONOMİSİ VE AVRUPA BİRLİĞİ, Ön Lisans |
2024-2025, ELEKTRONİK TİCARET, Ön Lisans |
2024-2025, DİJİTAL REKLAMCILIK, Ön Lisans |
2024-2025, DİJİTAL PAZARLAMA İLETİŞİMİ VE STRATEJİLERİ, Ön Lisans |
2024-2025, Genel Ekonomi, Ön Lisans |
2023-2024, GÜMRÜK İŞLEMLERİ, Ön Lisans |
2023-2024, TÜRKİYE EKONOMİSİ VE AVRUPA BİRLİĞİ, Ön Lisans |
2023-2024, SERBEST BÖLGELER VE DIŞ TİCARET TEŞVİKLERİ, Ön Lisans |
2023-2024, DİJİTAL PAZARLAMA İLETİŞİMİ VE STRATEJİLERİ, Ön Lisans |
2023-2024, GENEL EKONOMİ, Ön Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Özlen Onurlu
![]() |
2021 - 2022 | 2 |
![]()
Gözde Kandemir Çomoğlu
-
|
2022 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78285 |
YÖKSİS Temel Alan | Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı | 33733 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Pazarlama | 1446 |
Anahtar Kelimeler | Ürün ve Marka Yönetimi, Tüketici Davranışları, Dijital Pazarlama |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 15 | 40 | 0 | 15 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | - | - | - | - | 608 . | 599 . | - | 538 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | - | - | - | - | 512 . | 515 . | - | 446 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | - | - | - | - | 156 . | 148 . | - | 129 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | 78 . | 67 . | - | 49 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | 134 . | 125 . | - | 109 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | - | - | - | - | - | 96 . | 84 . | - | 83 . | - |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |