img
img
Prof. Dr. Pınar Seden MERAL

Prof. Dr. Pınar Seden MERAL

  • Sanat ve Tasarım Fakültesi
  • İletişim Tasarımı Bölümü
  • -

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
66
Atıf
70
h-index
5
Proje
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü, 2003, 2007
Yüksek Lisans, Türkiye, Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü, 1999, 2002
Lisans, Türkiye, İstanbul Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Batı Dilleri ve Edebiyatları Bölümü, 1995, 1999
Araştırma Alanları
Halkla İlişkiler, Halkla İlişkiler Yöntem ve Araçları, Kurumsal İletişim
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü, 2003, 2007
Yüksek Lisans, Türkiye, Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü, 1999, 2002
Lisans, Türkiye, İstanbul Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Batı Dilleri ve Edebiyatları Bölümü, 1995, 1999
Kayıt Yok
İngilizce, ÜDS, 77, Bahar, 2009
Seminer, Sözsüz İletişim ve Beden Dili, Edirne, 12-12-2017, 12-12-2017
Seminer, Zaman ve Stres Yönetimi, Edirne, 02-01-2018, 02-01-2018
Seminer, Kendini Tanıma ve 4X4’lük İletişim, Edirne, 12-03-2018, 12-03-2018
Seminer, Beden Dili ve Stratejik İletişim, Edirne, 10-04-2018, 10-04-2018
Seminer, Gençlerle Stratejik İletişim Kurmak, Edirne, 08-05-2018, 08-05-2018
Seminer, Beykoz İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü “Etkili İletişim” Eğitimi, Beykoz, 10-03-2013, 01-03-2013
Seminer, Yönetici Asistanlığı “Telefonda Etkili Konuşma” Eğitimi, Beykoz, 01-05-2011, 01-05-2011
Seminer, Beykoz İlçesi Muhtarları “Liderlik” Eğitimi, Beykoz, 15-05-2011, 15-05-2011
Seminer, Beykoz İlçesi Muhtarları “Beden Dili” Eğitimi, Beykoz, 20-05-2011, 20-05-2011
Seminer, “Gençlerle Etkili İletişim”, Kıbrıs, 15-09-2011, 15-09-2011
Seminer, Bir Kadın Değişir, Bir Marka Değişir: Sosyal Sorumlulukta Markanın Rolü, İstanbul-Balmumcu, 19-07-2025, 19-07-2025
Seminer, “Etkili İletişim Eğitimi”, Kıbrıs, 15-12-2011, 15-12-2011
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Halkla İlişkiler Halkla İlişkiler
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Halkla İlişkiler Halkla İlişkiler Yöntem ve Araçları
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Halkla İlişkiler Kurumsal İletişim
2020-, Profesör, Tam Zamanlı, Beykoz Üniversitesi, Sanat ve Tasarım Fakültesi, İletişim ve Tasarımı Bölümü, Türkiye
2016-2020, Doçent, Tam Zamanlı, Beykoz Lojistik Meslek Yüksekokulu, Beykoz Lojistik Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü, Halkla İlişkiler, Türkiye
2015-2016, Doçent, Tam Zamanlı, Beykoz Üniversitesi, Sanat ve Tasarım Fakültesi, İletişim Tasarımı Bölümü, Halkla İlişkiler, Türkiye
2009-2015, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Beykoz Lojistik Meslek Yüksekokulu, Türkiye
2002-2009, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kadir Has Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Reklamcılık Bölümü, Türkiye
2021-, Komisyon Üyeliği, Beykoz Üniversitesi, Türkiye
2020-2022, Fakülte Kurulu Üyeliği, Beykoz Üniversitesi, Türkiye
2020-, Fakülte Kurulu Üyeliği, Beykoz Üniversitesi, Türkiye
2020-2023, Fakülte Kurulu Üyeliği, Beykoz Üniversitesi, Türkiye
2020-2023, Yönetim Kurulu Üyeliği, Beykoz Üniversitesi, Türkiye
2020-, Yönetim Kurulu Üyeliği, Beykoz Üniversitesi, Türkiye
2018-, Bilim Dalı Başkanı, Beykoz Üniversitesi, Türkiye
2018-2019, Enstitü Müdür Yardımcısı, Beykoz Üniversitesi, Türkiye
2017-, Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği, Beykoz Üniversitesi, Türkiye
2017-, Fakülte Kurulu Üyeliği, Beykoz Üniversitesi, Türkiye
2017-2020, Dekan Yardımcısı, Beykoz Üniversitesi, Türkiye
2016-, Bölüm Başkanı, Beykoz Üniversitesi, Türkiye
2016-, Bölüm Başkanı, Beykoz Üniversitesi, Türkiye
2012-2016, Yönetim Kurulu Üyeliği, Beykoz Lojistik Meslek Yüksekokulu, Türkiye
2009-2016, Program Başkanı, Beykoz Lojistik Meslek Yüksekokulu, Türkiye
Hacer Boz, Yüksek Lisans, Siyasal reklamcılık bağlamında yerel seçim afişlerinin göstergebilimsel analizi: 2019 İstanbul Büyükşehir Belediyesi seçimleri, Beykoz Üniversitesi, Lisansüstü Programlar Enstitüsü, İletişim Tasarımı ve Göstergebilim Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Derya Aslan, Yüksek Lisans, AKP, CHP, MHP ve HDP siyasi parti liderlerinin 2015 yılı İstanbul mitingi konuşmalarında söylem dilinin incelenmesi, Beykoz Üniversitesi, Lisansüstü Programlar Enstitüsü, İletişim Tasarımı ve Göstergebilim Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Yavuz Kurt, Yüksek Lisans, Siyasal iletişimin dönüşümü: Sultanbeyli İlçesi'ndeki gençler üzerine nitel bir araştırma, Beykoz Üniversitesi, Lisansüstü Programlar Enstitüsü, İletişim Tasarımı ve Göstergebilim Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Janset Mina Nazlı Günerhanal, Yüksek Lisans, Ingmar Bergman'ın "Persona" filminin psikanalizm çerçevesinde Christian Metz'in göstergebilimi bağlamında incelenmesi, Beykoz Üniversitesi, Lisansüstü Programlar Enstitüsü, İletişim Tasarımı ve Göstergebilim Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Orçun Aydoğan, Yüksek Lisans, Nazi propaganda sinemasında toplumsal etkileşim, Beykoz Üniversitesi, Lisansüstü Programlar Enstitüsü, İletişim Tasarımı ve Göstergebilim Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Sevinç Çevik, Yüksek Lisans, Sürrealist edebiyat çerçevesinde Cemal Süreya'nın "Üvercinka" şiirinin göstergebilimsel çözümlemesi, Beykoz Üniversitesi, Lisansüstü Programlar Enstitüsü, İletişim Tasarımı Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman)
Bayram Okumuş, Yüksek Lisans, Ambalaj tasarımında form faktörünün tüketicinin satın alma kararına etkisi: İçecek ambalajları üzerine bir araştırma, Beykoz Üniversitesi, Lisansüstü Programlar Enstitüsü, İletişim Tasarımı Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman)
2024-2025, Reklamcılıkta Yeni Yönelimler, Lisans
2024-2025, Marka Tasarımı, Lisans
2024-2025, Marka Yönetimi, Lisans
2023-2024, İletişim Kuramları, Lisans
2023-2024, Marka Yönetimi, Lisans
2023-2024, Marka Tasarımı, Lisans
2022-2023, Halkla İlişkiler Yazarlığı, Lisans
2022-2023, Kültürlerarası İletişim, Yüksek Lisans
2022-2023, Seminer, Yüksek Lisans
2022-2023, Kurumsal Kimlik ve İmaj Yönetimi, Lisans
2022-2023, Reklam Tasarımı ve Uygulamaları, Lisans
2022-2023, Reklam Tasarımı, Lisans
2022-2023, İletişim Kuramları, Lisans
2022-2023, Metaversete Marka Tasarımı ve İletişimi, Lisans
2022-2023, Marka Tasarımı, Lisans
2022-2023, Marka Yönetimi, Lisans
2021-2022, Kültürlerarası İletişim, Yüksek Lisans
2021-2022, Halkla İlişkiler Yazarlığı, Lisans
2021-2022, Seminer, Yüksek Lisans
2021-2022, Kurumsal Kimlik ve İmaj Yönetimi, Lisans
2021-2022, Reklam Tasarımı ve Uygulamaları, Lisans
2021-2022, Reklam Tasarımı, Lisans
2021-2022, Marka Tasarımı, Lisans
2021-2022, Marka Yönetimi, Lisans
2021-2022, İletişim Kuramları, Lisans
2021-2022, İletişim ve Kültür Endüstrisi, Lisans
2021-2022, Reklamcılıkta Yeni Yönelimler, Lisans
2020-2021, Kültürlerarası İletişim, Yüksek Lisans
2020-2021, Halkla İlişkiler Yazarlığı, Lisans
2020-2021, Reklam Tasarımı ve Uygulamaları, Lisans
2020-2021, Reklam Tasarımı, Lisans
2020-2021, Seminer, Lisans
2020-2021, Kurumsal Kimlik ve İmaj Yönetimi, Lisans
2020-2021, Reklamcılık, Lisans
2020-2021, İletişim Yönetimi II, Lisans
2020-2021, İletişim ve Kültür Endüstrisi II, Lisans
2020-2021, Reklam Kampanyaları, Ön Lisans
2020-2021, Marka Tasarımı, Lisans
2020-2021, Marka Yönetimi, Lisans
2020-2021, İletişim Yönetimi I, Lisans
2020-2021, İletişim Kuramları, Lisans
2020-2021, İletişim ve Kültür Endüstrisi, Lisans
2020-2021, İletişim, Yüksek Lisans
2019-2020, Dijital Ortamda Yaratıcı Yazarlık, Lisans
2019-2020, İletişim ve Kültür Endüstrisi I, Lisans
2019-2020, İletişim Kuramları, Lisans
2019-2020, Halkla İlişkiler Yazarlığı, Lisans
2019-2020, İletişim ve Kültür Endüstrisi II, Lisans
2019-2020, Reklam Tasarımı ve Uygulamaları, Lisans
2019-2020, Seminer, Lisans
2019-2020, REKLAM TASARIMI VE UYGULAMALARI, Yüksek Lisans
2019-2020, DİJİTAL ORTAMDA YARATICI YAZARLIK, Lisans
2019-2020, İLETİŞİM KURAMLARI, Lisans
2019-2020, HALKLA İLİŞKİLER YAZARLIĞI, Lisans
2019-2020, İLETİŞİM VE KÜLTÜR ENDÜSTRİSİ I, Lisans
2019-2020, SEMİNER, Lisans
2019-2020, REKLAM TASARIMI VE UYGULAMALARI, Lisans
2019-2020, İLETİŞİM VE KÜLTÜR ENDÜSTRİSİ II, Lisans
2018-2019, İletişim ve Kültür Endüstrisi II, Lisans
2018-2019, Reklam Tasarımı ve Uygulamaları, Lisans
2018-2019, Reklam Tasarımı ve Uygulamaları, Yüksek Lisans
2018-2019, REKLAM TASARIMI VE UYGULAMALARI, Ön Lisans
2018-2019, REKLAM TASARIMI VE UYGULAMALARI, Lisans
2018-2019, İLETİŞİM VE SANAT, Lisans
2018-2019, KİŞİSEL GELİŞİM VE FARKINDALIK, Ön Lisans
2018-2019, KİŞİSEL GELİŞİM VE FARKINDALIK, Lisans
2018-2019, İLETİŞİM VE KÜLTÜR ENDÜSTRİSİ II, Lisans
2018-2019, İLETİŞİM VE KÜLTÜR ENDÜSTRİSİ I, Lisans
2018-2019, İLETİŞİM KURAMLARI, Lisans
2017-2018, İLETİŞİM, Ön Lisans
2017-2018, REKLAMCILIK, Ön Lisans
2017-2018, SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans
2017-2018, İLETİŞİM VE KÜLTÜR ENDÜSTRİSİ II, Lisans
2017-2018, İLETİŞİM, Ön Lisans
2017-2018, İLETİŞİM VE KÜLTÜR ENDÜSTRİSİ II, Lisans
2017-2018, İLETİŞİM VE SANAT, Lisans
2017-2018, MÜŞTERİ İLİŞKİLER YÖNETİMİ, Ön Lisans
2017-2018, İLETİŞİM, Ön Lisans
2016-2017, CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT, Ön Lisans
2016-2017, SOCIAL RESPONSABILITY PROJECT, Ön Lisans
2016-2017, İLETİŞİM, Ön Lisans
2016-2017, İLETİŞİM, Ön Lisans
2016-2017, DAVRANIŞ BİLİMLERİ, Ön Lisans
2016-2017, REKLAM KAMPANYALARI VE ÖLÇÜMLEME, Ön Lisans
2016-2017, MARKA VE KURUMSAL İMAJ TASARIMI, Ön Lisans
2016-2017, İLETİŞİM, Ön Lisans
2015-2016, Reklam Kampanyaları ve Ölçümleme, Ön Lisans
2015-2016, Davranış Bilimleri, Ön Lisans
2015-2016, Marka ve Kurumsal İmaj Teknikleri, Ön Lisans
2015-2016, İletişim, Ön Lisans
2015-2016, Medya Planlama, Ön Lisans
2015-2016, Reklamcılık, Ön Lisans
2015-2016, Sosyal Sorumluluk, Ön Lisans
2013-2014, DAVRANIŞ BİLİMLERİ, Ön Lisans
2013-2014, REKLAMCILIK, Ön Lisans
2013-2014, REKLAM KAMPANYALARI VE ÖLÇÜMLEME, Ön Lisans
2013-2014, SOSYAL SORUMLULUK, Ön Lisans
2013-2014, KURUMSAL İMAJ VE MARKA TASARIMI, Ön Lisans
2012-2013, DAVRANIŞ BİLİMLERİ, Ön Lisans
2012-2013, REKLAMCILIK, Ön Lisans
2012-2013, REKLAM KAMPANYALARI VE ÖLÇÜMLEME, Ön Lisans
2012-2013, MARKA YÖNETİMİ, Ön Lisans
2012-2013, KURUMSAL İMAJ VE MARKA TASARIMI, Ön Lisans
2011-2012, REKLAMCILIK, Ön Lisans
2011-2012, REKLAM KAMPANYALARI VE ÖLÇÜMLEME, Ön Lisans
2011-2012, MARKA YÖNETİMİ, Ön Lisans
2011-2012, KURUMSAL İMAJ VE MARKA TASARIMI, Ön Lisans
2010-2011, REKLAMCILIK, Ön Lisans
2010-2011, MARKA YÖNETİMİ, Ön Lisans
2010-2011, KURUMSAL İMAJ VE MARKA TASARIMI, Ön Lisans
2009-2010, REKLAMCILIK, Ön Lisans
2009-2010, KURUMSAL İMAJ VE MARKA TASARIMI, Ön Lisans
Kayıt Yok
SSCI, AHCI, SCI, SCI-Exp dergilerinde yayınlanan makale
Meral, P.S. (2013) "Tracing the Corporate Governance and CSR Activities of Logistics Sector in Turkey An Inquiry of Company Web Site Applications", African Journal of Business Management, (1) p. 1 [SSCI]  
Uluslararası alan indeks dergilerinde yayınlanan makale
Meral, P.S., Arık, K., İpek, M. (2023) "Sentiment Analiziyle Bitcoin Kullanımının Ülke Marka Bilinirliğine Etkisi: El Salvador Örneği", Yeniyüzyıl'da İletişim Araştırmaları Dergisi, 2 (6) pp. 8-31 Link  
Diğer hakemli uluslararası dergilerde yayınlanan makale
Meral, P.S., Bozkurt, S., Uğursoy, A.S. (2025) "Semiotic Analysis of Cultural Codes in Personalized Brand Experiences: Reflections on Responsible Consumption in the Case of Mcdonald's Turkey", Journal of Lifestyle and SDGs Review, 5 (6) pp. 1-17 Link  
Meral, P.S. (2014) "Perception Of The Wınston Brand Cıgarettes By Young Female Unıversıty Students In Turkey A Focus Group Study", International Journal of Economics, Commerce and Management, (1) pp. 1-27 Link  
Meral, P.S. (2014) "Perception Of The Wınston Brand Cıgarettes By Young Female Unıversıty Students In Turkey A Focus Group Study", International Journal of Economics, Commerce and Management,, (0)  
Kanoğlu, D.A., Meral, P.S. (2010) "İç Mekân Tasarımının Kurum Kimliğine Uygunluğunun Ölçülmesine Yönelik Yöntem Önerisi", The Journal of Social Sciences of Yalova University, 1 (1) pp. 111-131  
Meral, P.S., Uğursoy, A.S. (2007) "Kim Korkar Hain Krizden Kriz Yönetiminde Kurumsal Kimlik Stratejisi", Civil Academy, 5 (5) pp. 121-136  
Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayınlanan makale
Meral, P.S., Aydınocak, E.U. (2013) "Markasız Sigara Paketlerinin Üniversite Gençlerinin Sigara İçme Alışkanlıklarına Etkisinin Ölçülmesi", Beykoz Akademi Dergisi, 1 (2) pp. 103-133 [TR Dizin] Link DOI  
Meral, P.S. (2008) "Bankacılık Sektöründe Kurumsal Reklam Uygulamaları HSBC ve Türkiye İş Bankası Örneği", Kırgızistan Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, (0) [TR Dizin]  
Meral, P.S. (2007) "Finansal Hizmet İşletmelerinde Kurumsal Reklamcılık", İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi Dergisi, (0) [TR Dizin]  
Diğer hakemli ulusal dergilerde yayınlanan makale
Meral, P.S., Güz, N., Bozkurt, S., Durmaz, Y. (2021) "Corona Günlerinde Geleneksel Medya ve Yeni Medya Üzerine Bir Araştırma", Medya ve Kültürel Çalışmalar Dergisi, 3 (1) pp. 3-15 Link DOI  
Meral, P.S. (2010) "Elektronik Panoptikon Ya Da Gönüllü Mahkumluk Modern Hayatta Merak Ve Sosyal Gözetleme", Yeditepe Üniversitesi İletişim Fakültesi İletişim Çalışmaları Dergisi, 1 (12) pp. 98-106  
Meral, P.S. (2005) "Enflasyon ve Enflasyonun Okuma Alışkanlığına Etkisi", Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, (0)  
Meral, P.S. (2025) "Greenwashing In Building Sustainable Brand Identity: The Nike Example", 7. INTERNATIONAL CONGRESS ON CONTEMPORARY SCIENTIFIC RESEARCH , (pp. 740-750), Roma, İtalya, (Mayıs 2025) 
Meral, P.S., Uğursoy, A.S. (2025) "Greenwashing: Üniversite Öğrencilerinin Farkındalığı Üzerine Bir Araştırma", Borderless 2025 Sınır/sız 3.0 Ekoloji Şimdi , İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2025) 
Meral, P.S. (2025) "Building Ethical and Sustainable Brand Identity: A Case Study of H&M", 12th International New York Academic Research Congress On Social, Humanities, Administrative, And Educational Sciences , (pp. 270-280), Newyork, Amerika Birleşik Devletleri, (Ocak 2025) 
Meral, P.S. (2024) "The Impacts of Artificial Intelligence on the Advertising Sector: A Study On Turkey", 6th ISPEC International Conference on Contemporary Scientific Research , Paris, Fransa, (Kasım 2024) 
Meral, P.S., Bozkurt, S. (2024) "Cultural codes in lifestyle transfer: The Italianization experience with Delonghi's “Something Perfetto” Advertisement", International British Congress on Interdisciplinary Scientific Research & Practices , (pp. 571-582), Londra, İngiltere, (Temmuz 2024) 
Meral, P.S. (2024) "Güzellik Endüstrisi Reklamlarında Yapay Zeka Kullanımı Fırsatlar ve Sorumluluklar: Dove “The Code” Kampanya İncelemesi", Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi INFTEC 2024 , Tokat, Türkiye, (Mayıs 2024) 
Meral, P.S. (2024) "Türk Reklamcılık Sektöründe Yapay Zekanın Rolü Ve Etkileri Yaratıcılığın Dönüşümü Üzerine Bir Çalışma", Borderless 2024 , İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2024) 
Meral, P.S. (2024) "Uzatılmış Gerçeklik Teknolojilerinin Marka Yönetiminde Kullanımı: Apple Vision Pro’dan Markalar Nasıl Yararlanabilir?", 3. Uluslararası Avrasya Bilimsel Araştırmalar Ve İnovasyon Kongresi , Ankara, Türkiye, (Ocak 2024) 
Meral, P.S. (2023) "Çocuk Youtuberlar ve Reklam Üretimi Üzerine Bir Araştırma", 5th INTERNATIONAL MULTI-DISCIPLINARY CHILDREN'S STUDIES CONGRESS , Ankara, Türkiye, (Aralık 2023) 
Meral, P.S., Danacılar, İ.A. (2023) "Reklamda Kadın Bedeninin Sınırsızlığı Üzerine Göstergebilimsel Bir Analiz", "Sınır/sız: Dünya yapmak & ötesi" Disiplinlerarası Sanat, Tasarım ve Sosyal Bilimler Sempozyumu , İstanbul, Türkiye, (Ağustos 2023) 
Meral, P.S. (2022) "Gençler Kızılay Maden Suyu Markasını Nasıl Konumlandırıyor? Bir Odak Grup Çalışması", II. Uluslararası Maden Suyu Kongresi , İstanbul, Türkiye, (Kasım 2022) 
Meral, P.S., İpek, M., Arık, K. (2022) "Bitcoin Kullanımının Ülke Marka Bilinirliğine Etkisi: El Salvador Örneği", Yeni Yüzyıl'da İletişim Kongresi , İstanbul, Türkiye, (Haziran 2022) 
Meral, P.S., Karabulut, N., Tezcan, E. (2010) "Üniversite Gençliği İnteraktiviteyi Ne Kadar Biliyor Yükseköğretim Öğrencileri Arasında İnteraktivite Kavramı İle İlgili Farkındalık Araştırması", Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi, International Conference of New Media and Interactivity , İstanbul, Türkiye, (Nisan 2010) 
Meral, P.S. (2008) "Yeni İletişim Ortamında Medya İçeriği", Değişen İletişim Ortamında İnteraktif Pazarlama Konferansı , İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2008) 
Meral, ., Samav, U. (2007) "Televizyon Reklamlarında Çocuklara Yönelik Gizli Şiddet Tüketime Bağlı Anne Baba Sevgisi", İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi, 4. Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi , (Ekim 2007) 
Meral, P.S. (2007) "Health Advertising in Turkey. Probiotic Products Market: A Content Analysis", Health Promotion Ethics Conference , Ghent, Belçika, (Eylül 2007) 
Meral, P.S., Kırgız, A.C., Yüksel, M. (2006) "Corporate Governance And Corporate Social Responsibility: An Inquiry Of The Web Sites As A Litmus Test For Interactive New Media", 6th Knowledge, Economy and Management Congress , İstanbul, Türkiye, (Aralık 2006) 
Meral, P.S. (2006) "Internet Literacy and Digital Divide In Turkey", 5th Annual World Wide Forum, John Cabot University-Rome ve Regent University , Roma, İtalya, (Aralık 2006) 
Meral, P.S. (2006) "Kurumsal Reklam Kavramı ve Bankacılık Sektöründeki Kurumsal Reklam Örnekleri", Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi II. Ulusal Halkla İlişkiler Sempozyumu , Türkiye, (Nisan 2006) 
Meral, P.S. (2006) "Bankacılık Sektörünün Yazılı Ve Görsel Basında Çıkan Reklamlarının Kurumsal Kimliğe Etkisi", I. Ulusal Doktora Çalıştayı , İstanbul, Türkiye, (Mart 2006) 
Meral, P.S., Avcı, A.K. (2005) "La Violenza Verso Le Donne In Media E Le Campagne Contro La Violenza Come Un’educazione Alternativa", Fourth Annual Worldwide Forum on Education and Culture , Roma, İtalya, (Aralık 2005) 
Meral, P.S. (2005) "19. ve 20. YY’DA Osmanlı Topraklarında Yaşayan Türk, Musevi, Rum Ve Ermeni Tebanın Giyim Alışkanlıkları ve Moda", Gelenek, Kimlik, Bireşim: Kültürel Kesişmeler Ve Sanat" Sempozyumu , İstanbul, Türkiye, (Kasım 2005) 
Meral, P.S., Karakulakoğlu, S.E. (2005) "İnternet Okuryazarlığı ve Dijital Uçurum", Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi, I. Uluslararası Medya Okuryazarlığı Konferansı , İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2005) 
Meral, P.S. () "Tracing the Corporate Governance and CSR Activities of Logistics Sector in Turkey An Inquiry of Company Web Site Applications", 8èmes Rencontres Internationales de la Recherche en Logistique ,  
Bozkurt, S., Uğursoy, A.S., Meral, P.S. (2024) "The Impact of Personalized Messages and Designs on Consumer Experiences and Marketing Communications in Technology: Hyper-Personalization", Kitap: Impact of Contemporary Technology on Art and Design, Hershey, Pa/Amerika Birleşik Devletleri : IGI GLOBAL, Bölüm Sayfaları: 135 / 165, ISBN: 9798369343197 
Meral, P.S., Danacılar, İ.A. (2024) "Uzamsal Bilgi İşlem Çağında Sanal Mekânda İletişim Kurmak", Kitap: Mekan ve İletişim, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi, Bölüm Sayfaları: 31 / 70, ISBN: 9786253920098 
Meral, P.S. (2024) "Gastronomi Turizminde İletişim, Marka Oluşturultulması ve Müşteri Bağlılığı", Kitap: Turizmin Gelişiminde Gastronomi Turizmi, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 98 / 125, ISBN: 9786253920654 
Meral, P.S. (2024) "Yeme-İçmenin Göstergebilimsel Serüveni", Kitap: Yemek ve İçmenin İletişimi, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi Yayınları, Bölüm Sayfaları: 37 / 50, ISBN: 978-625-392-069-2  
Meral, P.S., Bozkurt, S., Uğursoy, A.S. (2024) "Şefle Tanışın: Televizyonda Yeme İçme Programları ve Tanınmış Şef Kültürü", Kitap: Yemek ve İçmenin İletişimi, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi Yayınları, Bölüm Sayfaları: 265 / 304, ISBN: 978-625-392-069-2 
Saygı, Y.B., Meral, P.S., Nacar, E. (2024) "Gıda Okuryazarlığı: Doğru Beslenmeyi Teşvik Etmek İçin Sağlık Uygulamaları Nasıl Olmalı?", Kitap: Yemek ve İçmenin İletişimi, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi Yayınları, Bölüm Sayfaları: 555 / 606, ISBN: 978-625-392-069-2 
Meral, P.S. (2023) "Kozmetik Sektöründe Sürdürülebilir Perakendecilik: Watsons", Kitap: Duyarlı İşletmecilik Eko Sistemleri, Ankara/Türkiye : Nobel, Bölüm Sayfaları: 211 / 236, ISBN: 978-625-398-309-3 
Meral, P.S., Durmuş, S.B. (2023) "Dijital Dünyada Marka Bilinirliği Yaratmada Sosyal Etkileyicilerin Rolü", Kitap: Marka ve Göstergebilim, İstanbul/Türkiye : Es Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 70 / 90, ISBN: 9786055664596 
Meral, P.S. (2022) "Markalar, Malzemelerinizi Nereden ve Nasıl Satın Alabilirsiniz?", Kitap: Sürdürülebilir Mutfak, Ankara/Türkiye : Detay Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 123 / 138, ISBN: 9786052545768 
Meral, P.S. (2021) "GASTRONOMİ DÜNYASINDA MARKA İNŞASI: GIDA ÜRÜNLERİNDE AMBALAJ VE MARKALAMANIN ÖNEMİ", Kitap: MUTFAKTA GIDAMI İŞLİYORUM, Ankara : DETAY YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 19 / 36, ISBN: 9786052544938 
Meral, P.S. (2019) "Otoportrelerden Özçekime İmge", Kitap: Özçekim - Selfie : “Ben” Her Yerde, İstanbul/Türkiye : Doruk Yayınları, Bölüm Sayfaları: 302 / 333, ISBN: 978-975-553-727-6 
Meral, P.S. (2019) "“Güçlü Olan Hayatta Kalır: Rekabet Üzerinden Hegemonya Oluşturmak ve ‘Survivor’ Program Formatını Eleştirmek”", Kitap: Türkiye’de Televizyon Formatları, İstanbul/Türkiye : Doruk Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 201 / 236, ISBN: 9755537290 
Güz, N., Meral, P.S. (2018) "Yaş Alma ve Sanat", Kitap: Yaşlılığı Kontrol Etme Sanatı, İstanbul/Türkiye : Akademisyen Kitabevi, Bölüm Sayfaları: 1 / 29, ISBN: 978-605-2396-78-0 
Meral, P.S. (2018) "“Yaşlılık Döneminde Yaşamın Düzenlenmesinde Renklerin İletişimsel Boyutları”,", Kitap: Yaşlılığı Kontrol Etme Sanatı, İstanbul/Türkiye : Akademisyen Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 56 / 74, ISBN: 978-605-2396-78-0 
Meral, P.S. (2016) "Growth Hacking: Dijital Pazarlama Çağında Yeni Strateji (Mi?)", Kitap: Ortaya Karışık Pazarlama Tarifleri, İstanbul/Türkiye : Beta Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 71 / 99, ISBN: 9786053336655 
Meral, P.S. (2011) "Televizyonun Çocuğa Yönelik Reklamları Bağlamında Yasal Düzenlemeler", Kitap: Çocuk Hakları ve Medya, : Çocuk Vakfı Yayınları, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-975-552-077-3 
Meral, P.S. (2011) "Kendi Hikayeni Anlat" Sosyal Medya Ortamlarında Dijital Hikaye Anlatıcılığı", Kitap: Dizim Başladı! Kapat, Sonra Anlatırım, İstanbul/Türkiye : H2O Kitap, Bölüm Sayfaları: 207 / 229, ISBN: 978-605-4511-16-7 
Meral, P.S. (2011) "Erkek Hegemonyasının (Yeniden) Üretimi: Dergi Reklamlarında Hegemonik Erkekliğin Temsili", Kitap: Medyada Hegemonik Erkeklik ve Temsil, İstanbul/Türkiye : Kalkedon, Bölüm Sayfaları: 297 / 324, ISBN: 978-605-4511-16-7. 
Meral, P.S. (2009) "Haberlere Kliklediniz: İnternet Ortamında İçerik Yönetimi ve Habercilik", Kitap: Değişen İletişim Ortamında Etkileşimli Pazarlama, İstanbul/Türkiye : Doğan Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 53 / 74, ISBN: 9786051112299 
Meral, P.S. (2009) "Medya Eleştirileri", : Beta, ISBN: 978-605-377-042-8 
Meral, P.S. (2009) "Küreselleşme ya da Emperyalizm: Değişen Gündelik Hayatın Reklamlardaki Yeni Yüzü", Kitap: Medya Eleştirileri 2009–Bilinç Endüstrisinin İktidat ve Siyaset Praitkleri, İstanbul/Türkiye : Beta Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 173 / 188, ISBN: 978-975-295-846-3 
Meral, P.S. (2007) "Televizyonda Reklam Ve Gerçeklik: Kozmetik Reklamlarında Kadına Yönelik Şiddet", Kitap: Medya Eleştirileri 2007, İstanbul/Türkiye : Beta Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 275 / 288, ISBN: 978-975-295-612-4 
Meral, P.S., Karakulakoğlu, S.E. (2007) "İnternet Okuryazarlığı ve Dijital Uçurum", Kitap: Medya Okuryazarlığı, İstanbul/Türkiye : Kalemus Yayınları, Bölüm Sayfaları: 247 / 265, ISBN: 978-975-01610-2-5 
Meral, P.S. (2006) "İnternet Gazeteciliğinin Geleneksel Medya Yapısı Üzerine Etkileri", Kitap: Bilişim Hukuku, İstanbul/Türkiye : Kadir Has Üniversitesi Yayınları, Bölüm Sayfaları: 468 / 488, ISBN: 975-8919-17-2 
Meral, P.S., Avcı, A.K. (2006) "Televizyonda Yayınlanan Kadın Programlarının Eleştirisi: ‘Biz Bize’ Programı Örneği", Kitap: Medya’da Yer Almayanlar (Medya Eleştirileri 2006), İstanbul/Türkiye : Beta Yayınevi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 975-295-522-3 
Meral, P.S., Avcı, A.K. (2006) "Televizyonda Yayınlanan Kadın Programlarının Eleştirisi: ‘Biz Bize’ Programı Örneği", Kitap: Medya’da Yer Almayanlar (Medya Eleştirileri 2006), İstanbul/Türkiye : Beta Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 329 / 340, ISBN: 975-295-522-3 
Kayıt Yok
(Uluslararası - Kitap) Yemek ve İçmenin İletişimi, 2024, Editör
(Ulusal - Kitap) Lojistikte Güncel Konular, 2013, Editör
(Ulusal - Kitap) Yazıyorum O Halde Varım, 2013, Editör
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I J
1 Medyada Hegemonik Erkeklik ve Temsil 0 0 0 6 0 9 0 1 0 16
2 Yeni Başlayanlar için Kurumsal Kimlik ve Marka 0 0 0 5 0 4 1 3 0 13
3 İç Mekân Tasarımının Kurum Kimliğine Uygunluğunun Ölçülmesine Yönelik Yöntem Önerisi 0 0 0 5 0 3 0 2 0 10
4 Enflasyon ve Enflasyonun Okuma Alışkanlığına Etkisi 0 0 0 0 2 2 1 2 0 7
5 Kurumsal Reklam Kavramı ve Bankacılık Sektöründeki Kurumsal Reklam Örnekleri 0 0 0 4 0 3 0 0 0 7
6 Impact of Contemporary Technology on Art and Design 0 0 0 0 2 0 1 0 0 3
7 Medya Okuryazarlığı 0 0 0 0 0 2 0 1 0 3
8 Medya Eleştirileri 2009–Bilinç Endüstrisinin İktidat ve Siyaset Praitkleri 0 0 0 0 0 0 2 0 0 2
9 Çocuk Hakları ve Medya 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
10 Finansal Hizmet İşletmelerinde Kurumsal Reklamcılık 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
11 İnternet Okuryazarlığı ve Dijital Uçurum 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
12 Kim Korkar Hain Krizden Kriz Yönetiminde Kurumsal Kimlik Stratejisi 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
13 Medya Eleştirileri 2007 0 0 0 0 0 0 0 1 0 1
14 Medya’da Yer Almayanlar (Medya Eleştirileri 2006) 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
15 Televizyon Reklamlarında Çocuklara Yönelik Gizli Şiddet Tüketime Bağlı Anne Baba Sevgisi 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
16 Tracing the Corporate Governance and CSR Activities of Logistics Sector in Turkey An Inquiry of Company Web Site Applications 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
17 Üniversite Gençliği İnteraktiviteyi Ne Kadar Biliyor Yükseköğretim Öğrencileri Arasında İnteraktivite Kavramı İle İlgili Farkındalık Araştırması 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Beykoz Üniversitesi
2007 - 2025 5
Beykoz Üniversitesi
2021 - 2025 5
Aslı Kotaman Avcı
-
2005 - 2006 3
-
2023 - 2024 2
-
2022 - 2023 2
Kaan Arık
Sakarya Uygulamalı Bilimler Üniversitesi
2022 - 2023 2
Selva Ersöz Karakulakoğlu
Maltepe Üniversitesi
2005 - 2007 2
Nüket Güz
Antalya Belek Üniversitesi
2018 - 2021 2
Beykoz Lojistik Meslek Yüksekokulu
2013 1
Müberra Yüksel
-
2006 1
Sevil Bektaş Durmuş
-
2023 1
Ayça Can Kırgız
-
2006 1
Yaşar Birol Saygı
Alanya Üniversitesi
2024 1
Deniz Ayşe Kanoğlu
İstanbul Teknik Üniversitesi
2010 1
Evrim Nacar
-
2024 1
Nejla Karabulut
-
2010 1
Erman Tezcan
-
2010 1
MERAL
-
2007 1
UĞURSOY SAMAV
-
2007 1
Yemliha Durmaz
-
2021 1
2025 için Puan Bazlı Sıralamalar
Sıra (Araştırma Alanı İçinde)
309.
78285 araştırmacı içinde
Sıra (Temel Alan İçinde)
258.
33733 araştırmacı içinde
Sıra (Bilim Alanı İçinde)
30.
562 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78285
YÖKSİS Temel Alan Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı 33733
YÖKSİS Bilim Alanı Halkla İlişkiler 562
Anahtar Kelimeler Halkla İlişkiler, Halkla İlişkiler Yöntem ve Araçları, Kurumsal İletişim
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025
Ağırlıklı Puan 100 40 0 80 80 100 55 53 115 273 40
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 387 . 471 . - 469 . 475 . 442 . 568 . 586 . 490 . 282 . 309 .
Sıra (Temel Alan İçinde) 297 . 387 . - 393 . 401 . 360 . 472 . 502 . 418 . 193 . 258 .
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 27 . 45 . - 41 . 47 . 39 . 54 . 61 . 44 . 7 . 30 .
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 23 . 38 . - 35 . 36 . 29 . 41 . 47 . 36 . 5 . 22 .
Sıra (Anahtar Kelime (2)) 12 . 20 . - 18 . 20 . 16 . 26 . 25 . 19 . 4 . 15 .
Sıra (Anahtar Kelime (3)) 15 . 33 . - 24 . 28 . 28 . 32 . 33 . 26 . 1 . 18 .
Toplam Yayın 1 1 0 2 2 1 2 3 5 11 4
Toplam Makale 0 0 0 0 0 0 1 0 1 0 1
Toplam Kitap 1 1 0 2 2 1 1 1 2 6 0
Toplam Bildiri 0 0 0 0 0 0 0 2 2 5 3
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 1
Makale (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0
Kitap Yazarlığı 1 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 1 0 2 2 0 1 1 2 6 0
Bildiri (Uluslararası) 0 0 0 0 0 0 0 1 2 4 3
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 1 0 1 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri