img
img
Doç. Dr. Emre Ahmet SEÇMEN

Doç. Dr. Emre Ahmet SEÇMEN

  • Sanat ve Tasarım Fakültesi
  • Radyo, Televizyon ve Sinema Bölümü
  • -

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
41
Atıf
26
h-index
3
Proje
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Radyo-Tv Sinema (Dr), 2016, 2020
Yüksek Lisans, Türkiye, İstanbul Kültür Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Tasarımı (Yl) (Tezli), 2011, 2014
Lisans, Türkiye, İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Radyo, Televizyon ve Sinema Bölümü, 2004, 2008
Araştırma Alanları
Film Yapım-Yönetimi, Belgesel Film, Video Tasarımı
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Radyo-Tv Sinema (Dr), 2016, 2020
Yüksek Lisans, Türkiye, İstanbul Kültür Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Tasarımı (Yl) (Tezli), 2011, 2014
Lisans, Türkiye, İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Radyo, Televizyon ve Sinema Bölümü, 2004, 2008
Kayıt Yok
İngilizce, YÖKDİL, 65, 2019 Yükse, 2019
Sertifika, UZAKTAN EĞİTİM E-EĞİTMEN SERTİFİKASI, ANKARA, Türkiye, 01-11-2019
Sertifika, EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME EĞİTİM PROGRAMI, İSTANBUL AREL ÜNİVERSİTESİ, İstanbul, 06-01-2020, 06-01-2020
[UAK] Güzel Sanatlar Sinema Film Yapım-Yönetimi
[UAK] Güzel Sanatlar Sinema Belgesel Film
[UAK] Güzel Sanatlar Sinema Video Tasarımı
2020-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Beykoz Üniversitesi, Sanat ve Tasarım Fakültesi, Radyo, Televizyon ve Sinema Bölümü, Türkiye
2018-2020, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, İstanbul Arel Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Sinema ve Televizyon Bölümü, Türkiye
2014-2018, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, İstanbul Arel Üniversitesi, Meslek Yüksekokulu, Görsel, İşitsel Teknikler ve Medya Yapımcılığı Bölümü, Türkiye
2013-2014, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, İstanbul Ayvansaray Üniversitesi, Plato Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü, Türkiye
2013-2014, Program Başkanı, İstanbul Ayvansaray Üniversitesi, Türkiye
Kayıt Yok
2024-2025, SİNEMATOGRAFİ, Lisans
2024-2025, KAMERA VE AYDINLATMA TEKNİKLERİ, Lisans
2024-2025, GÖRÜNTÜNÜN TEMEL İLKELERİ, Lisans
2024-2025, KURGU UYGULAMALARI-I, Lisans
2024-2025, SİNEMATOGRAFİ, Lisans
2024-2025, KURGU TEKNİKLERİ, Lisans
2024-2025, DİJİTAL SİNEMA VE TELEVİZYON, Lisans
2024-2025, KURGU TEKNİKLERİ VE TASARIMI, Lisans
2024-2025, SİNEMATOGRAFİ, Lisans
2023-2024, SİNEMA VE TASARIM, Yüksek Lisans
2023-2024, GÖRÜNTÜNÜN TEMEL İLKELERİ, Lisans
2023-2024, KURGU UYGULAMALARI-I, Lisans
2023-2024, SİNEMATOGRAFİ, Lisans
2023-2024, SİNEMA KURAMLARI, Lisans
2023-2024, DİJİTAL SİNEMA VE TELEVİZYON, Lisans
2023-2024, KURGU TEKNİKLERİ, Lisans
2023-2024, KURGU TEKNİKLERİ VE TASARIMI, Lisans
2022-2023, KURGU UYGULAMALARI-I, Lisans
2022-2023, KAMERA VE AYDINLATMA TEKNİKLERİ, Lisans
2022-2023, GÖRÜNTÜNÜN TEMEL İLKELERİ, Lisans
2022-2023, KURGU TEKNİKLERİ, Lisans
2022-2023, DİJİTAL SİNEMA VE TELEVİZYON, Lisans
2022-2023, KURGU TEKNİKLERİ VE TASARIMI, Lisans
2022-2023, SİNEMATOGRAFİ, Lisans
2021-2022, KAMERA VE AYDINLATMA TEKNİKLERİ, Lisans
2021-2022, GÖRÜNTÜNÜN TEMEL İLKELERİ, Lisans
2021-2022, KURGU UYGULAMALARI-I, Lisans
2021-2022, DİJİTAL SİNEMA VE TELEVİZYON, Lisans
2021-2022, SİNEMA KURAMLARI, Lisans
2021-2022, SİNEMATOGRAFİ, Lisans
2021-2022, KURGU TEKNİKLERİ VE TASARIMI, Lisans
2020-2021, KURGU UYGULAMALARI-I, Lisans
2020-2021, SİNEMATOGRAFİ, Lisans
2020-2021, TELEVİZYON PROGRAMI YAPIMI, Lisans
2020-2021, KAMERA VE AYDINLATMA TEKNİKLERİ, Lisans
2020-2021, GÖRÜNTÜNÜN TEMEL İLKELERİ, Lisans
2020-2021, FOTOĞRAF ATÖLYESİ, Lisans
2020-2021, TEMEL FOTOĞRAF, Lisans
2020-2021, SİNEMA KURAMLARI, Lisans
2020-2021, KURGU TEKNİKLERİ VE TASARIMI, Lisans
2020-2021, SİNEMATOGRAFİ, Lisans
2019-2020, AYDINLATMA TASARIMI, Lisans
2019-2020, FİLM FESTİVALLERİ, Lisans
2019-2020, PROJE YÖNETİMİ-II, Lisans
2019-2020, PROJE YÖNETİMİ-I, Lisans
2019-2020, SES VE GÖRÜNTÜ UYGULAMALARI, Lisans
2019-2020, SES VE GÖRÜNTÜ TEKNİKLERİ, Lisans
2019-2020, SİNEMADA TEKNİK OKUMALAR, Lisans
2019-2020, SİNEMATOGRAFİ, Lisans
2018-2019, PROJE YÖNETİMİ-II, Lisans
2018-2019, PROJE YÖNETİMİ-I, Lisans
2018-2019, SİNEMATOGRAFİ, Lisans
2018-2019, FİLM FESTİVALLERİ, Lisans
2018-2019, SİNEMADA TEKNİK OKUMALAR, Lisans
2018-2019, SES VE GÖRÜNTÜ UYGULAMALARI, Lisans
2018-2019, SES VE GÖRÜNTÜ TEKNİKLERİ, Lisans
2018-2019, AYDINLATMA TASARIMI, Lisans
2017-2018, SES VE GÖRÜNTÜ TEKNİKLERİ, Ön Lisans
2017-2018, BELGESEL FİLM, Ön Lisans
2017-2018, TELEVİZYONDA YÖNETMENLİK, Ön Lisans
2017-2018, PROJE YÖNETİMİ-II, Lisans
2017-2018, PROJE YÖNETİMİ-I, Lisans
2017-2018, SES VE GÖRÜNTÜ TEKNİKLERİ, Lisans
2017-2018, SES VE GÖRÜNTÜ UYGULAMALARI, Lisans
2016-2017, TELEVİZYONDA PROGRAM YAPIMCILIĞI, Ön Lisans
2016-2017, PRODÜKSİYON, Ön Lisans
2016-2017, SİNEMA VE TELEVİZYONDA YÖNETMENLİK, Ön Lisans
2016-2017, SES VE GÖRÜNTÜ TEKNİKLERİ, Ön Lisans
2016-2017, KAMERA VE GÖRÜNTÜ YÖNETMENLİĞİ, Ön Lisans
2016-2017, BELGESEL FİLM, Ön Lisans
2015-2016, KAMERA VE GÖRÜNTÜ YÖNETMENLİĞİ, Ön Lisans
2015-2016, SES VE GÖRÜNTÜ TEKNİKLERİ, Ön Lisans
2015-2016, IŞIK TASARIMI, Ön Lisans
2015-2016, PRODÜKSİYON, Ön Lisans
2015-2016, KURGU KURAMI VE TEKNİKLERİ, Ön Lisans
2015-2016, FOTOĞRAFÇILIK, Ön Lisans
2014-2015, BELGESEL FİLM, Ön Lisans
2014-2015, KURGU KURAMI VE TEKNİKLERİ, Lisans
2014-2015, TELEVİZYONDA PROGRAM YAPIMCILIĞI, Ön Lisans
2014-2015, PRODÜKSİYON, Ön Lisans
2014-2015, İLETİŞİME GİRİŞ, Ön Lisans
Kayıt Yok
Seçmen, E.A. (2025) "BİR KURULUŞ FİLM FESTİVALLERİNDE NEDEN SPONSOR OLUR? İSTANBUL VE ANTALYA FİLM FESTİVALLERİNDE SPONSOR BİR FİRMA OLARAK 1000 VOLT POST PRODUCTION İLE BİR GÖRÜŞMENİN ANALİZİ", 4. FİLM FESTİVALLERİ SEMPOZYUMU , (pp. 53-54), Eskişehir, Türkiye, (Mayıs 2025) 
Seçmen, E.A. (2024) "SİNEMATOGRAFİDEN DİJİTOGRAFİYE: FİLM TASARIMININ DİJİTALLEŞMESİNE DAİR BİR DEĞERLENDİRME", XIII. Made By Artist - International Symposium on The Future of Art and Design in The Digital Age , (pp. 52-69), Tiflis, Gürcistan, (Aralık 2024) 
Seçmen, E.A. (2024) "İHTİYAÇ, POPÜLERLİK VE SİNEMATOGRAFİ ÜZERİNDEN ÇEKİMDEN GÖSTERİME 3D ÜZERİNE BİR OKUMA", 13. ULUSLARARASI YENİ DÜNYADA İLETİŞİM KONGRESİ , (pp. 441-442), Çanakkale, Türkiye, (Ekim 2024) 
Seçmen, E.A. (2024) "BELGESEL SİNEMADA POSTMODERN HİBRİT ANLATI: EKO EKO EKO (2023) BELGESELİ ÜZERİNE BİR OKUMA", BORDER/LESS - 2. DİSİPLİNLERARASI SANAT, TASARIM VE SOSYAL BİLİMLER ULUSLARARASI SEMPOZYUMU , (pp. 15), İstanbul, Türkiye, (Ağustos 2024) 
Seçmen, E.A. (2023) "BİLİMSEL ARAŞTIRMA PROJELERİNDE DİSİPLİNLER ARASILIK VE GÖRSEL ÇIKTILAR ÜZERİNE: “YEŞİLİN TONU” (2023) BELGESELİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME", CINEARJ-I ULUSLARARASI AKADEMİK ÇALIŞMALARDA / YAYINCILIKTA YENİ BİÇİM VE METODOLOJİ ARAYIŞLARI SEMPOZYUMU , Çanakkale, Türkiye, (Kasım 2023) 
Seçmen, E.A. (2023) "BİR FELAKETİN ANATOMİSİ: OPPENHEIMER (2023) FİLMİNDE SİMGESELLİĞİN PARALEL KURGUSU ÜZERİNE", ISTES: İNSAN, SANAT VE TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU , (pp. 18-20), İstanbul, Türkiye, (Kasım 2023) 
Seçmen, E.A. (2023) "Üçüncü Sinema Kuramı Çerçevesinde Jose Padilha Filmografisine Dair Bir Okuma", 2. Uluslararası Film Araştırmaları Sempozyumu , (pp. 42-43), Sakarya, Türkiye, (Ekim 2023) 
Seçmen, E.A. (2023) "JOSEPH CAMPBELL’A GÖRE DÜNYA KURMAK VE BALİNANIN KARNI: BOZKIR (2018-2023) DİZİSİNDE MONOMİTE DAİR İZLER", BORDER/LESS - 1. DİSİPLİNLERARASI SANAT, TASARIM VE SOSYAL BİLİMLER ULUSLARARASI SEMPOZYUMU , (pp. 48-49), İstanbul, Türkiye, (Ağustos 2023) 
Seçmen, E.A. (2023) "Türkiye’de Uluslararası Film Festivallerinde Yönetmen Retrospektifleri: İstanbul Film Festivali’nde Seçimler, Sponsorlar ve Fonlar Üzerine", SCREENFEST: 3. ULUSLARARASI FİLM FESTİVALİ SEMPOZYUMU , (pp. 19-21), İstanbul, Türkiye, (Nisan 2023) 
Seçmen, E.A. (2022) "Dijitalleşen Sinema Kameraları Ekseninde Akademi Ödülleri: Yarışma Filmleri Seçimi ve Ana Akım Sinemadaki Dönüşüm", SCREENFEST: 2. ULUSLARARASI FİLM FESTİVALİ SEMPOZYUMU , (pp. 85-88), Adana, Türkiye, (Eylül 2022) 
Seçmen, E.A. (2022) "KLASİK ANLATI SERİ FİLMLERDE KARAKTERİN VE ANLATININ DÖNÜŞÜM SEBEPLERİ ÜZERİNE: 007 JAMES BOND FİLMLERİNE DAİR BİR ARAŞTIRMA", 5. CICMS Kültürel Bilişim, İletişim ve Medya Çalışmaları Konferansı , (pp. 26-27), Aydın, Türkiye, (Haziran 2022) 
Seçmen, E.A. (2022) "SİNEMANIN DİJİTAL ÇAĞINDA FİLMLER ARASI ETKİLEŞİM: READY PLAYER ONE (2018) VE ARİF V 216 (2018) ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME", 9. Uluslararası İletişim Günleri: Dijital Çağda İletişim Çalışmaları Sempozyumu , (pp. 253-254), İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2022) 
Seçmen, E.A. (2022) "GERÇEĞİN DİSTOPYASINI GÖRÜNTÜLEMEK: CHERNOBYL (2019) DİZİSİNDE KAMERA TERCİHLERİ VE YAPIM TASARIMI ÜZERİNE", ICAY 2021 - 3. ULUSLARARASI SİNEMA VE GENÇLİK KONGRESİ - ESKİŞEHİR / TÜRKİYE , (pp. 76-77), Eskişehir, Türkiye, (Nisan 2022) 
Seçmen, E.A. (2021) "YENİ MEDYA ARAÇLARININ TÜRKİYE’DE COĞRAFYAYI VE MEKÂNI KEŞFİ: NETFLIX VE BLUTV DİZİLERİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME", INTERNATIONAL DESIGN & CINEMA SYMPOSIUM - İZMİR / TÜRKİYE , (pp. 15), İzmir, Türkiye, (Haziran 2021) 
Seçmen, E.A. (2021) "SİNEMADA ÇOCUK ŞİDDETİNİN YANSIMALARI: LORD OF THE FLIES VE WHO CAN KILL A CHILD? ÜZERİNE BİR ALAN ARAŞTIRMASI", CICMS 2021 - 4th CULTURAL INFORMATICS, COMMUNICATION & MEDIA STUDIES CONFERENCE - AYDIN / TÜRKİYE , (pp. 55), Aydın, Türkiye, (Mayıs 2021) 
Seçmen, E.A. (2020) "GENİŞLEYEN BİR ÇALIŞMA ALANI OLARAK GÖRSEL EFEKT TASARIMI: ILM (INDUSTRIAL LIGHT MAGIC) VE WETA DIGITAL ÖRNEKLERİ", II. ULUSLARARASI SİNEMA VE GENÇLİK KONGRESİ (ICAY 2020) - ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ - ESKİŞEHİR , (pp. 17-18), Eskişehir, Türkiye, (Aralık 2020) 
Seçmen, E.A. (2020) "Dijitalleşen Sinema Kameraları ve Yönetmenin Sinematografik Biçiminin Dönüşümü: James Cameron Filmleri Üzerine Bir Alan Araştırması", CIDA 2020 - THE 2ND INTERNATIONAL SYMPOSIUM: COMMUNICATION IN DIGITAL AGE - DİJİTAL ÇAĞDA İLETİŞİM - İZMİR / TÜRKİYE , (pp. 79-80), İzmir, Türkiye, (Ekim 2020) 
Seçmen, E.A. (2020) "PELİKÜLDEN DİJİTAL ÜRETİM DÖNEMİNE SİNEMADA SERİ FİLMLERDE ÜRETİM VE TASARIMIN DÖNÜŞÜMÜ: YILDIZ SAVAŞLARI (STAR WARS) FİLMLERİ ÖRNEĞİ", 7. Uluslararası İletişim Günleri: Dijital Çağda İletişim Çalışmaları Sempozyumu , (pp. 157-158), İstanbul, Türkiye, (Ekim 2020) 
Seçmen, E.A. (2020) "Dijital Sinema Teorisine Görsel Efektler Üzerinden Bir Okuma:Stephen Prince ve “Algısal Gerçeklik” Kavramı", CICMS 2020 - 3rd Cultural Informatics, Communication Media Studies Conference - AYDIN / TÜRKİYE , (pp. 15), Aydın, Türkiye, (Nisan 2020) 
Seçmen, E.A. (2019) "SİNEMADA DİJİTAL ÜRETİM DÖNEMİNDE ANALOG DENEMELER: CHRISTOPHER NOLAN SİNEMASI VE IMAX KAMERA ÖRNEĞİ", AL-FARABI 5TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES - BAKÜ / AZERBAYCAN , (pp. 83), Bakü, Azerbaycan, (Ağustos 2019) 
Seçmen, E.A. (2019) "SIDE BY SIDE (2012, CHRISTOPHER KENNEALLY) BELGESELİ BAĞLAMINDA FİLM ÜRETİMİNDE DİJİTAL TEKNOLOJİ KULLANIMINA DAİR BİR DEĞERLENDİRME", İKSAD III. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ - ADANA / TÜRKİYE , (pp. 150), Adana, Türkiye, (Mart 2019) 
Seçmen, E.A. (2017) "Büyük Budapeşte Oteli (The Grand Budapest Hotel, 2014) Filminde Kullanılan İsim, Olay, Karakter, Simge ve Ürünlerin Üzerine Bir İnceleme", 2. ULUSLARARASI İLETİŞİM BİLİMİ VE MEDYA ARAŞTIRMALARI KONGRESİ - İSTANBUL / TÜRKİYE , (pp. 92-114), İstanbul, Türkiye, (Aralık 2017) 
Seçmen, E.A. (2017) "Bir Dönem Dizisinde Gerçekliğin Oluşturulması Bağlamında Sinematografi ve Mekan Kullanımı İncelemesi: Narcos Örneği", Düğümler ve Çözümler: T.C. İstanbul Kültür Üniversitesi Sanat ve Tasarım Fakültesi Ulusal Lisansüstü Öğrenci Konferansı ve Sergisi KENT - İSTANBUL / TÜRKİYE , (pp. 19), İstanbul, Türkiye, (Haziran 2017) 
Seçmen, E.A. (2024) "Dial of Destiny (2023) and Far From the Whole Indiana Jones: Producer? Director? or Digital?", Kitap: Studies on Cinematography and Narrative in Film: Sequels, Serials, and Trilogies, Pennsylvania/Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global, Bölüm Sayfaları: 89 / 108, ISBN: 9798369319581 
Seçmen, E.A. (2023) "A Sequel About the Expansion of the Cinematic Universe An Analysis on Avatar: The Way of Water", Kitap: Examinations and Analysis of Sequels and Serials in the Film Industry, Pennsylvania/Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global, Bölüm Sayfaları: 107 / 127, ISBN: 9781668478646 
Seçmen, E.A. (2023) "Tür Olarak Kara Film: Karakomik Filmler'e Dair Bir Okuma", Kitap: Sinema-Kuram: Türkiye Sinemasına Dair Kuramsal Okumalar, İstanbul/Türkiye : DORUK YAYINLARI, Bölüm Sayfaları: 37 / 68, ISBN: 9789755539843 
Seçmen, E.A. (2023) "Politik Söylemin Görüntü Kompozisyonundaki Tasarımı: Vizontele (2000) ve Vizontele Tuuba (2004) Filmleri Üzerine Bir İnceleme", Kitap: Türk Sinemasında Politik Söylem, Konya/Türkiye : LİTERATÜRK ACADEMIA, Bölüm Sayfaları: 181 / 206, ISBN: 9786256949355 
Seçmen, E.A. (2022) "Sinemanın Dijital Çağında Filmler Arası Etkileşim", Kitap: Dijital Kültür ve Fragmanları, İstanbul/Türkiye : DORUK YAYINLARI, Bölüm Sayfaları: 303 / 332, ISBN: 9789755539591 
Çam, A., Ekinci, B.T., Asiltürk, C., Çavuş, M., Serter, S.S., Yıldırım, A., Bolat, N., Akyol, O., Özdem, Ö.M., Arda, Ö., Azizoğlu, Z.M.U., Bedir, S.Ç., Balaban, Y., Yıldırım, C., Aydoğan, Ü., Erkılıç, H., Dönmez, S.C., Ormanlı, O., Akser, A.M., Yılmazok, L. (2021) "Türkiye'de Çevrimiçi Dağıtım ve Bağımsız Film Yapımı", Kitap: Neo-Sinema: Tekniğe ve Teknolojiye Dair Okumalar, İstanbul/Türkiye : DORUK YAYINLARI, Bölüm Sayfaları: 553 / 576, ISBN: 9789755539034 
Seçmen, E.A. (2021) "Görüntü Yönetiminde Alan Derinliğini Kontrol Etmek: Christopher Nolan Filmografisindeki Dönüşüm", Kitap: Neo-Sinema: Tekniğe ve Teknolojiye Dair Okumalar, İstanbul/Türkiye : DORUK YAYINLARI, Bölüm Sayfaları: 195 / 224, ISBN: 9789755539034 
Seçmen, E.A. (2021) "DİJİTAL YENİ MEDYA ARAÇLARININ TÜRKİYE COĞRAFYASINI VE MEKANI KEŞFİ: NETFLIX VE BLUTV DİZİLERİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME", Kitap: YENİ MEDYA ÜZERİNE İLETİŞİM ÇALIŞMALARI, İstanbul/Türkiye : EFEAKADEMİ YAYINLARI, Bölüm Sayfaları: 37 / 70, ISBN: 978-625-7601-73-3 
Seçmen, E.A. (2019) "ULUSLARARASI TELEVİZYON YAYINCILIĞINDA YENİ YÖNELİMLER: DİJİTAL FİLM VE DİZİ PLATFORMU “NETFLIX”", Kitap: Dijital Çağda Televizyon ve Medya, İstanbul/Türkiye : DER YAYINLARI, Bölüm Sayfaları: 1 / 22, ISBN: 9789753535380 
Kayıt Yok
(Uluslararası - Kitap) Studies on Cinematography and Narrative in Film: Sequels, Serials, and Trilogies, 2024, Editör
(Uluslararası - Kitap) Analyzing Ideology and Narratology in Film Series, Sequels, and Trilogies, 2024, Editör
(Uluslararası - Kitap) Examinations and Analysis of Sequels and Serials in the Film Industry, 2023, Editör
(Ulusal - Kitap) Neo-Sinema: Tekniğe ve Teknolojiye Dair Okumalar, 2021, Editör
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
(2024) "Resmi Seçki" Dijital Detaylar - 4. Kültür Sanat Belgeselleri Uluslararası Film Festivali
(2024) "ÖZEL GÖSTERİM" 8. ULUSLARARASI GÜZEL ORDU KISA FİLM FESTİVALİ
(2023) "Ulusal Uzun Metraj Belgesel Film Yarışması - Finalist" 2. KOCAELİ FİLM FESTİVALİ
(2013) "PORTFOLYO" PHOTOLINE DERGİSİ
(2008) "JCI Crossroads Kültürlerarası Diyalog Kısa Film Yarışması 3.lük ödülü" JCI
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Metin Çavuş
Özyeğin Üniversitesi
2021 - 2024 3
Işıl Tombul
-
2023 - 2024 3
Önder Muhammed Özdem
Başkent Üniversitesi
2021 - 2023 2
Damla Altuncu
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi
2023 - 2024 2
Ümit Aydoğan
İzmir Katip Çelebi Üniversitesi
2021 - 2023 2
Yüksel Balaban
-
2021 - 2024 2
Levent Yılmazok
-
2021 - 2023 2
Cem Yıldırım
İstanbul Topkapı Üniversitesi
2021 - 2023 2
Sırrı Serhat Serter
-
2021 - 2024 2
Emine Nilüfer Pembecioğlu
İstanbul Üniversitesi
2023 - 2024 2
-
2024 1
Beykoz Üniversitesi
2023 1
-
2021 1
-
2024 1
-
2024 1
Okan Ormanlı
-
2021 1
Aydın Çam
-
2021 1
İlknur Gürses Köse
-
2024 1
Nur Emine Koç
-
2024 1
Onur Akyol
-
2021 1
Servet Can Dönmez
-
2021 1
Ayşegül Akaydın Aydın
-
2024 1
Gülin Terek Ünal
İstanbul Üniversitesi
2023 1
İlkay Nişancı
İstanbul Üniversitesi
2023 1
Zeynep Kopan
-
2024 1
Barış Atiker
-
2024 1
Dilan Tüysüz
-
2024 1
Hakan Erkılıç
-
2021 1
Zeynep Merve Uygun Azizoğlu
-
2021 1
Yıldız Derya Birincioğlu Vural
-
2024 1
Cengiz Asiltürk
-
2021 1
Ömer Lütfi Günay
İstanbul Beykent Üniversitesi
2023 1
Dilge Kodak
İstanbul Ticaret Üniversitesi
2023 1
Senem Yıldırım Özdem
-
2023 1
Neşe Başak Yurttaş
Biruni Üniversitesi
2023 1
Alican Yıldırım
-
2021 1
Tolga Gürocak
-
2024 1
Fırat Sayici
-
2024 1
Özgür Yılmazkol
-
2024 1
Mekselina Gececi
-
2024 1
Ali Murat Akser
-
2021 1
Barış Tolga Ekinci
-
2021 1
Alper Gedik
İzmir Ekonomi Üniversitesi
2023 1
Ezgi Şen
-
2024 1
Cansu Akyol
Biruni Üniversitesi
2023 1
Nursel Bolat
-
2021 1
Dilara Balcı Gülpınar
-
2024 1
Gülçin Çakıcı Öztürk
-
2024 1
Özlem Arda
-
2021 1
Feridun Nizam
Fırat Üniversitesi
2023 1
Ana Bento Rıbeıro
-
2023 1
Vıctor Gonzalez
-
2024 1
2025 için Puan Bazlı Sıralamalar
Sıra (Araştırma Alanı İçinde)
344.
78285 araştırmacı içinde
Sıra (Temel Alan İçinde)
96.
5814 araştırmacı içinde
Sıra (Bilim Alanı İçinde)
18.
254 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78285
YÖKSİS Temel Alan Güzel Sanatlar Temel Alanı 5814
YÖKSİS Bilim Alanı Sinema 254
Anahtar Kelimeler Film Yapım-Yönetimi, Belgesel Film, Video Tasarımı
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025
Ağırlıklı Puan 0 0 12 15 50 155 135 67 260 220 5
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) - - 550 . 534 . 505 . 387 . 488 . 572 . 345 . 333 . 344 .
Sıra (Temel Alan İçinde) - - 141 . 135 . 103 . 49 . 76 . 131 . 31 . 34 . 96 .
Sıra (Bilim Alanı İçinde) - - 29 . 32 . 21 . 8 . 10 . 23 . 2 . 3 . 18 .
Sıra (Anahtar Kelime (1)) - - 24 . 27 . 17 . 6 . 8 . 18 . 2 . 3 . 18 .
Sıra (Anahtar Kelime (2)) - - 23 . 23 . 15 . 6 . 8 . 15 . 1 . 3 . 18 .
Sıra (Anahtar Kelime (3)) - - 21 . 23 . 15 . 6 . 8 . 16 . 1 . 3 . 15 .
Toplam Yayın 0 0 2 1 3 7 6 5 10 5 1
Toplam Makale 0 0 0 1 0 2 0 1 1 0 0
Toplam Kitap 0 0 0 0 1 1 3 1 4 2 0
Toplam Bildiri 0 0 2 0 2 4 3 3 5 3 1
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 0 1 0 2 0 1 1 0 0
Makale (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 1 0 0 1 2 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 1 0 3 1 3 0 0
Bildiri (Uluslararası) 0 0 1 0 2 4 3 2 5 3 1
Bildiri (Ulusal) 0 0 1 0 0 0 0 1 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri