img
img
Öğr. Gör. Büşra ÖZDEMİR

Öğr. Gör. Büşra ÖZDEMİR

  • Beykoz Lojistik Meslek Yüksekokulu
  • Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
  • -

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
1
Atıf
0
h-index
0
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Yüksek Lisans, Türkiye, Altınbaş Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi (Yl) (Tezli), 2022, 2024
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü, 2016, 2023
Lisans, Türkiye, İstanbul Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Sosyoloji Bölümü, 2015, 2019
Araştırma Alanları
Dijital Pazarlama, Ürün ve Marka Yönetimi, Tüketici Davranışları
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Yüksek Lisans, Türkiye, Altınbaş Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi (Yl) (Tezli), 2022, 2024
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü, 2016, 2023
Lisans, Türkiye, İstanbul Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Sosyoloji Bölümü, 2015, 2019
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Dijital Pazarlama
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Ürün ve Marka Yönetimi
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Tüketici Davranışları
2025-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Beykoz Üniversitesi, Beykoz Lojistik Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü, Türkiye
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıf bilgisi bulunmamaktadır
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Seda Erdoğan
-
2024 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78285
YÖKSİS Temel Alan Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı 33733
YÖKSİS Bilim Alanı Pazarlama 1446
Anahtar Kelimeler Dijital Pazarlama, Ürün ve Marka Yönetimi, Tüketici Davranışları
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025
Ağırlıklı Puan 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) - - - - - - - - - 538 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) - - - - - - - - - 446 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) - - - - - - - - - 129 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) - - - - - - - - - 83 . -
Sıra (Anahtar Kelime (2)) - - - - - - - - - 49 . -
Sıra (Anahtar Kelime (3)) - - - - - - - - - 109 . -
Toplam Yayın 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Toplam Makale 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Toplam Kitap 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Toplam Bildiri 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Bildiri (Uluslararası) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri