Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, 2022 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Dr), 2021 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Yeditepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezsiz) (İngilizce), 2018, 2019 |
Ön Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü, 2015 |
Lisans, Türkiye, Yeditepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Kamu Yönetimi Bölümü, 2013, 2018 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, 2022 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Dr), 2021 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Yeditepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezsiz) (İngilizce), 2018, 2019 |
Ön Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü, 2015 |
Lisans, Türkiye, Yeditepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Kamu Yönetimi Bölümü, 2013, 2018 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 81, 2021 Yükse, 2021 |
Kayıt Yok |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Endüstriyel Pazarlama |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Sosyal Pazarlama ve Sürdürülebilirlik |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Uluslararası Pazarlama |
2023-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Beykoz Üniversitesi, Beykoz Lojistik Meslek Yüksekokulu, Türkiye |
2018-2019, Araştırma Görevlisi, Yarı Zamanlı, Yeditepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye |
2025-, Program Başkanı, Beykoz Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
2024-2025, İşletme Yönetimi, Ön Lisans |
2024-2025, Mobil Pazarlama, Ön Lisans |
2024-2025, Tüketici Davranışı, Ön Lisans |
2024-2025, Strategies and Management of E-Commerce, Lisans |
2024-2025, Uluslararası Pazarlama, Ön Lisans |
2024-2025, Gemi Acenteciliği, Ön Lisans |
2023-2024, Society, Ecology and Sustainability, Yüksek Lisans |
2023-2024, Toplum, Ekoloji ve Sürdürülebilirlik, Yüksek Lisans |
2023-2024, E-ticarette Temel Kavramlar, Ön Lisans |
2023-2024, Pazarlama Yönetimi, Ön Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
SSCI, AHCI, SCI, SCI-Exp dergilerinde yayınlanan makale |
Kuru, B. (2023) "CSR-authenticity and conciliation after service failure: the role of apology and compensation", Emerald, (0) [SSCI] DOI ![]() |
Diğer hakemli uluslararası dergilerde yayınlanan makale |
Türkyılmaz, C.A., Kuru, B. (2021) "HOW TRUST TOWARDS GREEN TEXTILE BRANDS AND GREEN ALTRUISM AFFECT GREEN BRAND LOYALTY: THE MEDIATION ROLE OF GREEN PURCHASE INTENTION", The 1th International Sustainable Business and Economic Strategies Congress, (0) Link ![]() |
Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayınlanan makale |
Pirtini, S., Kuru, B. (2024) "SON KİLOMETRE TESLİMATTA YEŞİL İŞBİRLİĞİNİN YEŞİL SATIN ALMAYA ETKİSİ: İŞLEM MALİYETİ TEORİSİ İLE KAVRAMSAL BİR ÇALIŞMA", Beykoz Akademi Dergisi, 12 (1) pp. 261-272 [TR Dizin] Link DOI ![]() ![]() |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Ceyda Aysuna Türkyılmaz
![]() |
2021 - 2024 | 5 |
![]()
Serdar Pirtini
![]() |
2024 | 3 |
![]()
Songül Bilgili
-
|
2024 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78285 |
YÖKSİS Temel Alan | Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı | 33733 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Pazarlama | 1446 |
Anahtar Kelimeler | Endüstriyel Pazarlama, Sosyal Pazarlama ve Sürdürülebilirlik, Uluslararası Pazarlama |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 15 | 80 | 50 | 31 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | - | - | - | - | 608 . | 559 . | 555 . | 522 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | - | - | - | - | 512 . | 475 . | 483 . | 430 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | - | - | - | - | 156 . | 122 . | 121 . | 116 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | 25 . | 19 . | 20 . | 20 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | 46 . | 31 . | 40 . | 43 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | - | - | - | - | - | 52 . | 37 . | 36 . | 31 . | - |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 4 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 |